Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Kjære ****

 

Vi gjennomgikk din medlemskonto 01.01.2008. Oversikten nedenfor viser kjøp som er forfalt til betaling.

 

Faktura nr. Best.nr Tittel Sendt dato Beløp

__________________________________________________________________________________

6893523 8101507 DVD Mission Imposs 2 04.11.07 kr 134.00

6893524 1511378 DVD Klodenes kamp 04.11.07 kr 99.00

6952623 2618060 DVD Dark Angel Seaso 08.11.07 kr 449.00

6952621 2388219 DVD Taxi 08.11.07 kr 99.00

6952622 5005345 DVD The Departed 08.11.07 kr 99.00

7035458 2596962 DVD The Terminator U 18.11.07 kr 99.00

 

__________________________________________________________________________________

Sum forfalt beløp: kr 979.00

Tilgode fra før: kr 0.00

Beløp å betale: kr 979.00

__________________________________________________________________________________

 

Siden betalingsfristen nå er utløpt, må vi be om at beløpet blir betalt snarest. Vi minner om at det du mottar helst skal betales innen en uke. Dette er en av forutsetningene for de fordelaktige prisene du nyter godt av som medlem.

 

Har du mistet originalgiroen kan du betale inn på konto 6222 05 66000.

HUSK å oppgi Kid: 2037833312 ved betaling.

 

Ved spørsmål om betalingen, ta straks kontakt med vårt kundesenter på telefon 02240 (kl 9 - 15 mandag til fredag). Du kan også nå oss på e-post, men ikke ved å svare tilbake via denne e-posten. I stedet kan du gå til www.bokklubben.no og finne din klubb. Klikk deretter på "Din side", logg inn med ditt medlemsnummer og postnummer og finn lenken for e-post til kundesenteret. Hvis du har avsluttet medlemskapet, kan e-post sendes til [email protected]. Husk da å oppgi ditt tidligere medlemsnummer.

 

Hvis dette beløpet fortsatt står udekket ved neste gjennomgang, må vi dessverre belaste deg med et gebyr på kr 54,- til dekning av våre omkostninger.

 

Vennligst se bort fra denne henvendelsen hvis du allerede har betalt.

 

Med vennlig hilsen

Bokklubben Kunnskap og Kultur

 

FAen er dette for noe? Kommer de med noe slikt dritt nå? Dette er feil, jeg har brukt gavekortene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjære ****

 

Vi gjennomgikk din medlemskonto 01.01.2008. Oversikten nedenfor viser kjøp som er forfalt til betaling.

.

.

FAen er dette for noe? Kommer de med noe slikt dritt nå? Dette er feil, jeg har brukt gavekortene.

 

Bokklubben sender alltid ut ordrebekreftelse pr. epost når man bestiller. I denne eposten står det totalsum som skal betales. Hvis du har brukt gavekort vil det stå Sum: 0.00.

 

Send kopi av denne eposten til Bokklubben.

 

Om du ikke har spart på denne eposten ville jeg ringt dem og spurt hva som har skjedd (i en rolig og profesjonell tone).

Lenke til kommentar

Jeg fant eposten, og der sto det at det måtte betales noe med 900 kroner, fyfaen, der går julepengene. Jeg må ha trykket på feil knapp den ene gangen, av de rundt 20 gavekortene jeg har fått. Ganske kjipt, men min egen feil. Forhåpentligvis betyr dette at det er et gavekort igjen og at jeg kan fortsatt betale med det.

Lenke til kommentar
Jeg fant eposten, og der sto det at det måtte betales noe med 900 kroner, fyfaen, der går julepengene. Jeg må ha trykket på feil knapp den ene gangen, av de rundt 20 gavekortene jeg har fått. Ganske kjipt, men min egen feil. Forhåpentligvis betyr dette at det er et gavekort igjen og at jeg kan fortsatt betale med det.

 

Pytt pytt...du har jo alikevel fått varer for 15-20000 helt gratis. Om du nå må betale en snau tusing så har du alikevel gjort en bra deal.

 

Du kan jo bare selge noen av gratisvarene på Qxl for å finansiere denne uventede regningen :thumbup:

Lenke til kommentar
Har hørt om flere som har glemt å aktivere gavekortet før bestilling. Regner med de er såppas greie at de endrer det, hvis du har igjen et gavekort.

 

Oj.

Har jeg gjor feil?

1. Registrerte meg.

2. Fått mail med gavekort

3. valg filmer, i handlekurv

4. lagt inn kode.

Bestilt.

 

Har vell gjort rett?

Ja, du har gjort riktig du.

Lenke til kommentar
Har hørt om flere som har glemt å aktivere gavekortet før bestilling. Regner med de er såppas greie at de endrer det, hvis du har igjen et gavekort.

 

Oj.

Har jeg gjor feil?

1. Registrerte meg.

2. Fått mail med gavekort

3. valg filmer, i handlekurv

4. lagt inn kode.

Bestilt.

 

Har vell gjort rett?

Ja, du har gjort riktig du.

 

Okai. FInt..

 

Men noen som veit når i måneden det hovedboktilbudet kommer? Og hvor lang tid jeg har på å avbestille.+.

Lenke til kommentar
Har hørt om flere som har glemt å aktivere gavekortet før bestilling. Regner med de er såppas greie at de endrer det, hvis du har igjen et gavekort.

 

Oj.

Har jeg gjor feil?

1. Registrerte meg.

2. Fått mail med gavekort

3. valg filmer, i handlekurv

4. lagt inn kode.

Bestilt.

 

Har vell gjort rett?

Ja, du har gjort riktig du.

 

Okai. FInt..

 

Men noen som veit når i måneden det hovedboktilbudet kommer? Og hvor lang tid jeg har på å avbestille.+.

En klubb har 2 hovedbøker i mnd.

Lenke til kommentar
Har hørt om flere som har glemt å aktivere gavekortet før bestilling. Regner med de er såppas greie at de endrer det, hvis du har igjen et gavekort.

 

Oj.

Har jeg gjor feil?

1. Registrerte meg.

2. Fått mail med gavekort

3. valg filmer, i handlekurv

4. lagt inn kode.

Bestilt.

 

Har vell gjort rett?

Ja, du har gjort riktig du.

 

Okai. FInt..

 

Men noen som veit når i måneden det hovedboktilbudet kommer? Og hvor lang tid jeg har på å avbestille.+.

Du får mail 10 dager før boken må avbestilles.

Lenke til kommentar

jeg fikk mail i dag om at det var ny bok, og den må avbestilles innen 22. januar (bokklubben lydbøker).

 

Jeg har bestilt en pakke med Monty Python flying circus og fikk Monty Python Encyclopythonia i stedet. Jeg har åpnet den og sånt, så jeg ser ikke for meg noe retursak av det, men jeg har sendt dem to mailer der jeg spør om de har den inne, slik at om jeg bestiller på nytt, vil jeg da få den riktige eller den jeg allerede har mottatt som er feil. Har ikke fått svar på noen av mailene mine, så jeg prøver å bestille den på nytt. Håper jeg får den riktige denne gangen.

Lenke til kommentar
Fikk en lik mail som cFc og jeg har ikke ordrebekreftelsesmailene lenger.

 

Må jeg betale eller er det en måte å komme seg unna når en ikke har "beviset"?

Seriøst? Nå begynner jeg å bli litt nervøs og skeptisk :p

 

Dette høres ikkje bra ut. Får håpe det har gått litt fort i svingene for deres del og at dette ikkje er noe bokklubben bevisst driver med.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en lik e-post nå nylig. For noe forbanna tull. Har aldri noensinne bestilt noe fra Bokklubben med noe annet enn gavekort. Jeg har fremdeles alle e-postene som bekrefet ordrene, men ikke selve fakturaene. Det har vært mye tull med Bokklubben i det siste. Må jo henvende meg til kundeservice minst én gang pr. uke. Huff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...