Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Paperback er pocketbok (billigere å produsere, myke permer og et litt billigere papir). Innbundet er bøker med hardcover og gjerne et ark som dekker over permen med et pent motiv på. Finere, og gjerne mer hvite ark.

 

Goscinny ;)

 

Og hvordan kan jeg se at det er bilder inni i boka da? Husker at jeg leste Da Vinci koden med bilder, var mye lettere å se ting foran seg da. Kunne f.eks studere bildet "Nattverden" av Da Vinci i boka.

Lenke til kommentar

Fann det ut.

 

Nyhet! Ønsker du å motta en SMS når det kommer en ny hovedbok i klubben din?

Nå er det enda enklere å være medlem i Bokklubben, for nå kan du abonnere på hovedbokvarsel på SMS. Hver gang det kommer en ny hovedbok i klubben din, sender vi en SMS til deg. I den får du vite forfatter og tittel, men også boknummeret og ditt medlemsnummer slik at du kan avbestille om du ønsker det.

 

Du kan når som helst sende STOP til 2102 for å stoppe et SMS-abonnement. Husk at STOP til 2102 stopper alle SMS-henvendelser fra Bokklubben, har du flere SMS-abonnementer og ønsker å fortsette med bare noen, må du registrere deg på nytt.

 

Abonnement hovedbokvarsel koster kr 3,- per melding.

Lenke til kommentar
Bokklubben sendte 2 filmer for 3 dager siden og de har enda ikke komt.

 

Pleier det å ta så lang tid?

De sender som B-post, det skal ta 3 - 5 dager. Men nå er det jul, så du må nok rekne med at det kan ta lengre tid. Tror du er heldig om du får dem før jul.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tja, en ganske liten bump :p

 

Jeg har forsatt ikke fått POTC: At the Worlds End og Down With love, førstnevnte ble sendt 12 nov og sistnevnte ble sendt 18 Okt.

Tror ikke det hjelper særlig å poste her, prøv heller å sende mail til dem :)

Gjort det, og har fått svar en gang. Men fikk ikke sånn skikkelig svar, så jeg venter på enda et svar som jeg ikke har fått på 1 1/5 uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...