Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sendt: Eternal Sunshine of the Spotless Mind... og filmen ble bestilt den 12. Oktober :!:

Jaja, da var i hvertfall alle mine filmer sendt ;)

Her også! Jess, det var jammen på tide. :!:

Bare dumt jeg sikkert ikke får den før jeg drar hjem til jul, menmen, da kan jeg hente pakke i posten over nyttår. :)

Lenke til kommentar

Fikk ihvertfall svar ang Titanic disc utgavene fra Bokklubben.

Hei

"Pakkefeilen" du har blitt utsatt for flere ganger viser seg å være en feillevering fra vår leverandør. Vi har kun hatt lagerbeholdning på den andre utgaven med 2 disc til kr.99,- og derfor har du fått samme varen tilsendt flere ganger.

I tillegg har Deluxe utgaven med 4 disc vært feilpriset til kr.99,- mens riktig pris hos oss er kr.229,- og veiledende pris kr.299,-, Prisen er korrigert nå.

Vi kan dessverre ikke selge denne til kr.99,- og ber deg gi tilbakemelding på om du ønsker en returlapp eller om du bare beholder den du har mottatt.

Vi beklager det som har skjedd.

Lenke til kommentar

Flott, dem klarte å inrømme det altså...

Jeg fikk Sopranos sesong 3 endelig, etter jeg hadde returnert en annen. Jeg ventet i flere uker men de sendte den aldri, så jeg var nødt til å ringe inn. Dagen etter var den sendt, og nå har den ankommet :)

Da var alle pakken motatt, og jeg sier takk til bokklubben!

Lenke til kommentar
Misforstår jeg fullstendig nå, eller kan jeg bare kjøpe bøker som er på norsk? Ikke engelsk?

Du kan ikke bruke gavekort på bøker utgitt i 2007, på grunn av den fantastiske Bokavtalen. Du kan heller ikke bruke gavekort på mer enn tre norske bøker utgitt før 2007. Var det dette du siktet til?

Raste: Så lenge prisen var 99 kroner da du bestilte, har du krav på å få den til 99 kroner. At de priser produktene sine feil er ikke ditt problem.

Det er den "gode" kundeservicen hos bokklubben det. Har selv merket den.

Virkelig helt på trynet. Loven er helt klar på dette området: Det er oppgitt pris som gjelder, uansett. Akkurat det samme gjelder i vanlige butikker - du har krav til å få varen til den oppgitte prisen, ikke prisen som ligger i kassesystemet. Det har vært flere tilfeller hvor svært dyre elektroniske produkter har blitt priset til en brøkdel av den egentlige prisen, de som da har bestilt mens prisen var feil har fått produktet til denne prisen.

Lenke til kommentar

Misforstår jeg fullstendig nå, eller kan jeg bare kjøpe bøker som er på norsk? Ikke engelsk?

Du kan ikke bruke gavekort på bøker utgitt i 2007, på grunn av den fantastiske Bokavtalen. Du kan heller ikke bruke gavekort på mer enn tre norske bøker utgitt før 2007. Var det dette du siktet til?

Raste: Så lenge prisen var 99 kroner da du bestilte, har du krav på å få den til 99 kroner. At de priser produktene sine feil er ikke ditt problem.

Virkelig helt på trynet. Loven er helt klar på dette området: Det er oppgitt pris som gjelder, uansett. Akkurat det samme gjelder i vanlige butikker - du har krav til å få varen til den oppgitte prisen, ikke prisen som ligger i kassesystemet. Det har vært flere tilfeller hvor svært dyre elektroniske produkter har blitt priset til en brøkdel av den egentlige prisen, de som da har bestilt mens prisen var feil har fått produktet til denne prisen.

Hva skjer med hodelyktene da ? de lå jo ute til null kroner i flere uker og lokka til kunder som nå får regninga en måned etter :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja.

Kan jeg f. eks. kjøpe His Dark Materials på engelsk, eller må jeg kjøpe 3 bøker på norsk?

Lenke til kommentar

Jeg fikk også denne beklagelsesmailen til bokklubben i dag angående Titanic, og jeg vet jeg kunne krevd å få den til prisen som var oppgitt, men for å være ærlig så er jeg så lei av å bråke og styre med bokklubben nå at jeg gidder rett og slett ikke. Nok får være nok. Men syns det er helt latterlig av dem. SKjønner fortsatt ikke hvordan de greide å sende meg feil utgave TRE ganger når jeg ettertrykkelig ga beskjed om at jeg skulle ha 4-disc-utgaven og ikke den andre. Spør du meg så har bokklubben vært på en enorm ro-tur her, på grunn av mange som skulle sikre seg 4-disc til 99 kr. Dette trodde de først de skulle slippe unna med ved å bare sende ut 2-disc-utgavene, men endelig skjønte de at dette ikke kom til å ende før de la kortene på bordet. Jeg håper at noen andre som har vært i samme situasjon i motsetning til meg gidder å ta saken videre og kreve å få det de har bestilt. :)

Ellers så lover jeg meg selv herved at jeg aldri, ikke en eneste gang i løpet av dette medlemsåret, skal glemme å avbestille en bok. Den gleden skal ikke bokklubben få.

Utenom det så har alt nå blitt sendt, jeg venter på min siste dvd som kommer i posten neste uke, og da er dette eventyret over. :)

Lenke til kommentar

Hva skjer med hodelyktene da ? de lå jo ute til null kroner i flere uker og lokka til kunder som nå får regninga en måned etter :dontgetit:

Hodelyktene var det jo helt åpenlyst at det var feil pris. Det stod jo at de kostet 149,-, men i handlekurven ble dette redusert til 0.

Da burde alle og enhver forstå at det er feil. Jeg har ingen sympati for de som grafset til seg ti hodelykter og nå får regning...vel fortjent!

Lenke til kommentar

Er du sikker på at dette er riktig?

Er det ikke derfor alle butikker og selskaper garderer seg i reklamer med "Med forbehold om feil eller utsolgte varer"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...