Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

En kompis av meg ble nå ringt opp av Bokklubben. De sa at han hadde fått 'flere' gavekort (enn ett), og han måtte levere tilbake alt som han hadde fått, men fikk beholde varer verdt ett gavekort.

Jeg trodde det var greit å være medlem i flere klubber og få flere gavekort... What to do?!

Er du seriøs nå?

Faktisk to stykker i klassen! Halvparten av klassen har 2 eller flere gavekort...

Endret av jk90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Netopp fått mail av bokklubben:

Bestill nå og få gavene før jul!

Så hva tror dere? Jeg har mine tvil...

Hah! Nevar! Jeg venter fortsatt på en dvd jeg bestilte i oktober.

Forøvrig ser det ut til at bokklubben har valgt å ignorere min siste henvendelse hvor jeg sa direkte hva jeg mente om at de sendte meg feil titanic for tredje gang. :roll:

Lenke til kommentar
Netopp fått mail av bokklubben:

Bestill nå og få gavene før jul!

Så hva tror dere? Jeg har mine tvil...

Hah! Nevar! Jeg venter fortsatt på en dvd jeg bestilte i oktober.

Forøvrig ser det ut til at bokklubben har valgt å ignorere min siste henvendelse hvor jeg sa direkte hva jeg mente om at de sendte meg feil titanic for tredje gang. :roll:

alle fikk vel den spesial edition istendfor deluxe... den med 2 disker? de har nok kun den og den orginale uten noe ekstra matrielle på lageret tenker jeg. jeg orka ikke klage etter å ha lest alt om hvor mange andre som fikk denne versjonen.

Lenke til kommentar

De har en elendig måte å kunne kontakte dem på e-post. Savret man får er liteforklarende og frelt (både direkte og indirekte), samt at de bruker lang tid.

Hadde de hatt en god service og effektiv utsendelse av post, hadde de kunne tjent masse på dette. Personlig handler jeg pensum for mellom 6 og 10. 000 i året. Et sted jeg ikke kommer å handle dem fra er ihvertfall Bokklubben.no.

Jeg tror heller ikke noe på at de klarer å få fram den B- posten deres i fram i god tid før jul, hvis de i hele tatt har klart å få sendt det da.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes det er grådig å utnytte Bokklubbens velkomsttilbud på denne måten?

Her får dere en finger, og tar hele armen. Kvalmt.

Betal for filmene deres, tenk om alle hadde tenkt som mange av dere!

Snyltere!

Edit: Sikter til dere som har flere gavekort

Filmbranjsen får da pengene sine likevel, så vi snylter jo på ingen måte på dem. Tvert imot har jeg blitt flinkere med å kjøpe filmer etter å ha benyttet meg av dette tilbudet.

Jeg hadde aldri kjøpt en film før dette tilbudet, nå har jeg kjøpt en 15-20 filmer :D

Men enig med det du sier

Lenke til kommentar

Vel, det er jo litt sent å begynne med det den 17 med å sende med A- post hvis de skal være garantert fremme før den 24. Posten sin siste frist for at posten skal være framme på julaften er jo dagen før, nemlig den 16.

Og merklig at hvis dette kun skal gjelde bøker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...