Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hittil har jeg fått alle pakkene mine i posten, har fått opp til 5 pakker på en dag (Der to har vært samlebokser). Mens jeg har hørt om andre som har måttet dra på postkontoret for å hente én enslig film.

Har dette noe med størelsen på postkassen å gjøre? Eller hva da?

Høres kanskje ut som et dumt spørsmål...

Jeg har i alle fall en stor postkasse :)

Lenke til kommentar
Hittil har jeg fått alle pakkene mine i posten, har fått opp til 5 pakker på en dag (Der to har vært samlebokser). Mens jeg har hørt om andre som har måttet dra på postkontoret for å hente én enslig film.

Har dette noe med størelsen på postkassen å gjøre? Eller hva da?

Høres kanskje ut som et dumt spørsmål...

Jeg har i alle fall en stor postkasse :)

Jeg har fått de fleste BK pakkene i postkassen, men jeg tror det var mange som kom samtidig på postkontoret (?), så derfor fikk jeg brev om at jeg måtte hente pakken(e) innen 14 dager.

Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg spør, men jeg glemte å hente en bokklubben pakke 'innen 14 dager' på postkontoret.

Kommer jeg til å se den pakken igjen, må jeg betale noe ekstra, hva skjer med pakken??

Var du vekkreist eller noe? 14 dager burde være nok til å hente en pakke på posten ;)

Jeg vet ikke hvordan det er med bokklubben.no, mtp at filmene forsåvidt er gratis, men på komplett.no (når man handler med oppkrav) må man betale frakten tilbake til komplett hvis en ikke henter pakken innen 14 dager.

Lenke til kommentar

Var du vekkreist eller noe? 14 dager burde være nok til å hente en pakke på posten ;)

Jeg vet ikke hvordan det er med bokklubben.no, mtp at filmene forsåvidt er gratis, men på komplett.no (når man handler med oppkrav) må man betale frakten tilbake til komplett hvis en ikke henter pakken innen 14 dager.

Men kommer jeg til å se noe av pakken(e)? Og hva skjer med gavekortet som er brukt? :hmm:

Lenke til kommentar
Ingen her som kan svare deg på det. Pakken blir sendt i retur til Bokklubben når du ikke henter den, så alt du lurer på må du kontakte Bokklubben om.

O.K.

Dette kan høres dumt ut, men finnes det en måte å bruke flere gavekort på 1 DVD?

Jeg har litt rester igjen på flere gavekort...

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes det er grådig å utnytte Bokklubbens velkomsttilbud på denne måten?

Her får dere en finger, og tar hele armen. Kvalmt.

Betal for filmene deres, tenk om alle hadde tenkt som mange av dere!

Snyltere!

Edit: Sikter til dere som har flere gavekort

Endret av Torsteinen
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes det er grådig å utnytte Bokklubbens velkomsttilbud på denne måten?

Snyltere!

Nei vi tar faktisk begge armene! Fantastisk! :)

Lenke til kommentar

Snyltere!

Kvalmt?

Bokklubben har i alle år laget kvalme ved at naive nordmenn som meldte seg inn for å få velkomstgave, aldri ble kvitt bokklubben og reklame derfra. De er kjent for å være håpløse når det gjelder folk som vil si opp abonementet. De gir seg simpelthen ikke. Og vil du sende dem en mail for å klage, da må du benytte deg av den fabelaktige kundeserviceordningen dems, som kun tillater 450 ord, og på den måten fratar deg retten å argumentere for din sak

Når bokklubben da lanserer et kampanjetilbud, der man kan melde seg inn i ulike klubber og få gavekort for 1000 kr, synes jeg ikke det er kvalmt å takke ja til tilbudet. I starten av kampanjen sto det faktisk ingenting om at det kun var tillatt med ett medlemskap. Bokklubben selv har jo svart på mail at det var det var meningen at folk kunne melde seg inn i flere klubber, men at det gikk over stokk og stein. Derfor måtte de innføre den nye regelen.

Bokklubben tjener verdt eneste år masser av penger på folk som glemmer å avbestille bøker. Dette er en stor del av næringen dems. De tjener penger på andre folks glemskhet. Hvem er det egentlig som snylter på hvem? Filmbranjsen får da pengene sine likevel, så vi snylter jo på ingen måte på dem. Tvert imot har jeg blitt flinkere med å kjøpe filmer etter å ha benyttet meg av dette tilbudet.

Sett deg litt inn i saken først, før du kommer her med fordommene dine, og stempler oss for kvalme snyltere.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Bokklubben har i alle år laget kvalme ved at naive nordmenn som meldte seg inn for å få velkomstgave, aldri ble kvitt bokklubben og reklame derfra. De er kjent for å være håpløse når det gjelder folk som vil si opp abonementet. De gir seg simpelthen ikke.

Dette har jeg vanskelig for å tro. Verken jeg eller noen jeg kjenner har noen gang hatt problemer ved utmelding av disse klubbene. Jeg vet at vi ikke akkurat er en statistisk dekkende utvalg, men jeg har aldri opplevd Bokklubben som noe annet enn en seriøs og ryddig aktør som i stor grad har bidratt til å bringe litteratur ut til folket.

Lenke til kommentar

En kompis av meg ble nå ringt opp av Bokklubben. De sa at han hadde fått 'flere' gavekort (enn ett), og han måtte levere tilbake alt som han hadde fått, men fikk beholde varer verdt ett gavekort.

Jeg trodde det var greit å være medlem i flere klubber og få flere gavekort... What to do?!

Lenke til kommentar
En kompis av meg ble nå ringt opp av Bokklubben. De sa at han hadde fått 'flere' gavekort (enn ett), og han måtte levere tilbake alt som han hadde fått, men fikk beholde varer verdt ett gavekort.

Jeg trodde det var greit å være medlem i flere klubber og få flere gavekort... What to do?!

Er du seriøs nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...