Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekket nettopp om ordren min var sendt, ser nå at den ene varen er utsolgt, får man tilsendt én e-post om dette, eller hvordan er praksisen?

Du får tilsendt en e-mail, hvor det står at varen er utsolgt.

Jeg tror ikke de tar inn igjen nye partier av film, siden jeg fikk beskjed at Cinema Paradiso var utsolgt og at jeg da skulle velge en annen film.

Lenke til kommentar
Bokklubben.no er idioter :)

Fikk enda et nytt gavekort, har fått 2 stykker etter den såkalte "begrensningen", så mitt råd til dere som tror dere bare får 1 gavekort, prøv å meld dere inn i 4-5 klubber, og se hva som skjer ;)

Hva skjer om jeg ikke får gavekort? Blir jeg automatisk meldt ut, uten å måtte betale/avbestile/trykke på noe?

Og lurer på hvor dere har fått det der med "må ha sende underskrift hvis du er under 18", ser ikke noe informasjon om det.

Lenke til kommentar

Nå har jeg og noen kompiser handla, takk til trådstarter for tipset! Har allerede funnet fram dvd+r platene :whistle:

Noen få spørsmål;

Om jeg ikke får gavekort av å melde meg inn i flere klubber, er det bare å melde seg ut igjen av disse så jeg slipper å avbestille?

Det er greit å mekke seg en ny konto på samme adresse? Kan f.eks sette den i broren min sitt navn, men på min egen mail.

Kan man dra den enda lenger å mekke en trollekonto kun for gavekortet, og bruke dette på sin opprinnelige konto?

Lenke til kommentar

De fjerner automatisk de kontoene du ikke får gavekort på.

Siden det ikke står noe om begrensninger per. husstand så kan du nok melde inn broren din også. Vet ikke om det funker med samme mail, men det vil jeg tro.

Det tror jeg nok går. Skader jo ikke å prøve hvertfall. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...