Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, han fikk helt lik 2 ganger. Han bestilte jo egentlig 4 disc Collection av Titanic, men han fikk 2 disc utgaven i posten. Så sendte han en mail, og i returmail fikk han beskjed at det var en pakkefeil og dem ville sende den 4 disc utgaven i retur pluss at han skulle få en retur lapp. Men den som dem skulle sende var ikke 4 disc utgaven da heller, det var 2 disc utgaven.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig ikke bokklubben har 4 Disc Collection, det virker ihvertfall ikke sånn :S

Men har ikke han (Nevnarion) har fått den riktige, 4-disk utgaven nå? Det hadde vært rart om de sendte den samme utgaven 3 ganger uten å stille spørsmål. Dessuten hadde de vel sagt ifra hvis de ikke hadde 4-disk utgaven.

Lenke til kommentar

Da er vel sjansen liten for at de faktisk har og selger 4-disk utgaven, selv om både bildet og ISBN-nummeret som står oppgitt på produktsiden er feil med den utgaven vi mottar.

Edit: Alt går litt for fort her nå. Okay, du venter på svar på andre klage. Da venter jeg med å kontakte de til du har fått svar, med mindre det tar mer enn 14 dager.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Svar på henvendelser skal ta 1-2 dager, så jeg regner med svar i løpet av morgendagen. Da kommer jeg til å poste det her. Om jeg får en kopi av svaret fra sist så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, for da betyr det vel at jeg kommer til å ende opp med enda en 2-disc. :dontgetit:

Det teite er jo at jeg ikke har fått returlappen de snakket om, men den har derimot Raste fått. Men han har ikke fått ny dvd. :!:

Runar: Det med at de kunne ha avbildet feil, har jeg også tenkt på, men saken er den at de har BEGGE utgavene i nettbutikken sin; både 2-disc og 4-disc, med forskjellig ISBN og alt. Så....ja, forstå det den som kan.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Poenget er jo at Bokklubben reklamerer for at dem har 4 Disc Collection, og når jeg fikk i mail etter å ha fått feil en gang så kunne dem heller sagt at det var dårlig marketsføring istede for å si at det er pakkefeil.

Nevnarion: Ja, jeg er spent på om jeg får Titanic i postkassa og hvilken utgave det er :p Det har jo gått to uker siden jeg sendte mail og jeg var den første med å sende mail og si at jeg hadde fått feil utgave. Tror jeg ikke får noe dvd, og jeg har nok bare fått returlappen siden dem vil ha 2 disc utgaven tilbake så jeg ikke sitter igjen med noe :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Hodelykt er gratis. Det er det eneste jeg kan komme på. Og det billigste de har der inne, tror jeg er den som Raste fortelller om. En film basert på en Agatha Christie-bok. Den heter "Døde Spor".

ENDRET: Du trenger ikke å kjøpe noe annet eller ha et gavekort for å få gratis hodelykt. Det er bare å trykke "Bestill". Skrøpelig av Bokklubben at de ikke har rettet opp i feilprisingen enda når noen til og med har tipset dem om det ...

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...