Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du tatt kontakt med bokklubben igjen, Nevnarion? Og reagerte de på antall gavekort og medlemsskap du hadde da du sendte mail første gang? :p

Goscinny ;)

Jeg sendte som nevnt en ny klage i går, etter å ha mottatt feil Titanic for andre gang, men har ikke fått noe svar på den henvendelsen enda. De sa ikke noe om gavekort eller medlemsskap ved min forrige henvendelse, men jeg sa ikke noe om det heller da. :)

Lenke til kommentar

Æsj.. Begynner å gi opp håpet om å få nytt gavekort. Har fått 10 stk hittil, så skal vel ikke klage. Hadde fylt opp huskelista med filmer jeg skulle bestille, så skulle fått det siste :(

Registrerte meg på lørdag, så burde ha fått det nå. Er det noen som har fått gavekort denne uka, som har fått gavekort fra før av?

Lenke til kommentar

Meldte meg ut av en tidligere klubb for litt siden, og da begynte problemene å komme i tur og orden. Bestillinger, betalte eller ikke, begynte å forsvinne og bøker ble sendt i retur uten at jeg hadde sett noe til dem. Har snakket med kundesenter i dag og returboken skulle ordnes, men de virket ikke helt fornøyde med mine "ørten gratis-bestillinger og ingen kjøpte bøker" hehe.

Edit: De nevnte også at de har hatty stort trøkk og mye å rette opp i hos kundeservice pga dette tilbudet.. ;)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det egentlig fra man får mail om at det er sendt til man får det?

Kommer nok ann på hvor i landet du bor

Jeg bor rett ved butikken, egentlig. Da syns jeg de kan komme på døra og levere. ;)

Uansett begynner vel Bokklubben å merke antall gratissendinger, griskheten tar overhånd for folket. Rart de ikke har tatt vekk tilbudet. Flere har jo fått regninger plutselig fordi de har byttet om på ordre..

Lenke til kommentar

En positiv ting bokklubben tjente ut av meg, var at jeg fra nå av kommer til å kjøpe filmer.

Fra før av hadde jeg kanskje 300 brente filmer (DVDr-filer med ordentlige cover riktignok) og ca 30 orginale filmer. Nå har jeg bestilt kanskje 60 filmer. Nå føler jeg at jeg må ha flere ordentlige filmer i samlinga, og kommer med tiden til å bytte ut de brente med originale.

Vi skal ikke sette opp igjen pollen nå da? Hvor mange gavekort hver har fått?

Lenke til kommentar
Var det plast over the grudge så var den ikke brukt. Må¨regne med riper i cover uansett, fikk dårlig omslag av 24 selv om den lå i plast. SLutt å klag, tross alt gratis!

Det var ikke plast rundt den

Ja fikk den jo gratis men prinsippsak. Hva om jeg hadde betalt den? 80 kroner for en 3 år gammel film som er leid ut eller hva enn den er?

Endret av WD40
Lenke til kommentar
Vi skal ikke sette opp igjen pollen nå da? Hvor mange gavekort hver har fått?

Vi bør kanskje vente litt til, slik at vi er sikre på at bokklubben ikke pøser ut haugevis av gavekort i morgen? Det var jo det som skjedde forrigegang. Dessuten må vi ikke ha antall gavekort, men for eksempel "0-1000", "1000-2000" og liknende. Antall gavekort gir jo ikke et riktig bilde siden en god del av oss først fikk gavekort på 1000 kroner i starten ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...