Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Yup. Alt er portofritt hos dem. Til og med ved bruk av gavekort :D

ENDRET:

Skal ha;

DVD:

The Shawshank Redemption

+++

Slik blir vel lista mi. Gleder meg sykt :) Virker alt for godt til å være sant

Hvor fant du den? :O Finner den verken på norsk eller engelsk tittel ...

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gidder ikke å bla gjennom hele tråden. Spørsmål: Registrerte meg i en ekstra klubb (Lydbøker). Fikk et gavekort i morres. Er nå medlem i to klubber. Når jeg logger inn med medlemsnummeret mitt fra den gamle klubben (Krim og spenning) kommer det ikke opp at jeg er medlem av Lydbøker, og vice versa. Er dette rett?

Ingen? :shrug:

Lenke til kommentar
Gidder ikke å bla gjennom hele tråden. Spørsmål: Registrerte meg i en ekstra klubb (Lydbøker). Fikk et gavekort i morres. Er nå medlem i to klubber. Når jeg logger inn med medlemsnummeret mitt fra den gamle klubben (Krim og spenning) kommer det ikke opp at jeg er medlem av Lydbøker, og vice versa. Er dette rett?

Hvis du har registrert deg med samme navn og adresse skal du få oversikt over alle abo. på "Din side".

Lenke til kommentar

Dette er viktig! I hvert fall fra mitt ståsted. For det handler om min innmeldelse i bokklubben. Når jeg skal melde meg inn, har ikke turt å prøve dette enda, er ganske skeptisk til slikt, står det blandt annet at man ikke kan bruke gavekortet på norske bøker utgitt i år. Under dette står det at tilbudet kun gjelder ved innmelding i en klubb!? Er dette noe de har fikset på i etterkant, for jeg leser jo om dere som har vært medlem noen uker, og dere har alle fått flere enn ett gavekort? Stod det det samme da dere meldte dere inn?

På forhand takk for svar! :)

Mvh Skeptiske Jonas

Lenke til kommentar
Dette er viktig! I hvert fall fra mitt ståsted. For det handler om min innmeldelse i bokklubben. Når jeg skal melde meg inn, har ikke turt å prøve dette enda, er ganske skeptisk til slikt, står det blandt annet at man ikke kan bruke gavekortet på norske bøker utgitt i år. Under dette står det at tilbudet kun gjelder ved innmelding i en klubb!? Er dette noe de har fikset på i etterkant, for jeg leser jo om dere som har vært medlem noen uker, og dere har alle fått flere enn ett gavekort? Stod det det samme da dere meldte dere inn?

Mvh Skeptiske Jonas

Det har stått hele tiden, og alikevel har Bokklubben sendt ut flere gavekort inntil nylig. Nå kan det virke som moroa er over...nå må vi faktisk begynne å betale for varer fra Bokklubben :cry:

Lenke til kommentar

Meldte du deg inn i den andre klubben mens du var logget inn med den første? Hvis ikke bør du ringe bokklubben og forklare, ellers blir det tungvint.

Lenke til kommentar
Dette er viktig! I hvert fall fra mitt ståsted. For det handler om min innmeldelse i bokklubben.Når jeg skal melde meg inn, har ikke turt å prøve dette enda, er ganske skeptisk til slikt, står det blandt annet at man ikke kan bruke gavekortet på norske bøker utgitt i år. Under dette står det at tilbudet kun gjelder ved innmelding i en klubb!? Er dette noe de har fikset på i etterkant, for jeg leser jo om dere som har vært medlem noen uker, og dere har alle fått flere enn ett gavekort? Stod det det samme da dere meldte dere inn?

Mvh Skeptiske Jonas

Du spør om det samme som alle andre som vil prøve ut dette gjør. For oss er ikke du viktigere enn alle andre..

Står det at man ikke kan bruke tilbudet på norske bøker utgitt i år, så kan man ikke det. Enkelt og greit.

I teorien skal dette tilbudet kun gjelde ven innmelding i én klubb, men i praksis har det vist seg å fungere anderledes. Medlemmer har fått utdelt så mange som 20 gavekort. Personlig har jeg fått utdelt 5 gavekort etter den nye regelen kom, så regelen har ikke hatt noen innvirkning enda.

Riktignok har vel ingen(?) som har fått gavekort tidligere, fått gavekort denne uka. Det tyder kanskje på at de har skjerpet kravene..

Lenke til kommentar

Meldte du deg inn i den andre klubben mens du var logget inn med den første? Hvis ikke bør du ringe bokklubben og forklare, ellers blir det tungvint.

Nei. Gjorde ikke det. Meldte meg inn mens jeg ikke var logget inn... Sheesh. Jeg skal være logget inn fra før? Arr! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Dette er viktig! I hvert fall fra mitt ståsted. For det handler om min innmeldelse i bokklubben.Når jeg skal melde meg inn, har ikke turt å prøve dette enda, er ganske skeptisk til slikt, står det blandt annet at man ikke kan bruke gavekortet på norske bøker utgitt i år. Under dette står det at tilbudet kun gjelder ved innmelding i en klubb!? Er dette noe de har fikset på i etterkant, for jeg leser jo om dere som har vært medlem noen uker, og dere har alle fått flere enn ett gavekort? Stod det det samme da dere meldte dere inn?

Mvh Skeptiske Jonas

Du spør om det samme som alle andre som vil prøve ut dette gjør. For oss er ikke du viktigere enn alle andre..

Står det at man ikke kan bruke tilbudet på norske bøker utgitt i år, så kan man ikke det. Enkelt og greit.

I teorien skal dette tilbudet kun gjelde ven innmelding i én klubb, men i praksis har det vist seg å fungere anderledes. Medlemmer har fått utdelt så mange som 20 gavekort. Personlig har jeg fått utdelt 5 gavekort etter den nye regelen kom, så regelen har ikke hatt noen innvirkning enda.

Riktignok har vel ingen(?) som har fått gavekort tidligere, fått gavekort denne uka. Det tyder kanskje på at de har skjerpet kravene..

Jeg takker for utdypende svar. Regelen om norske bøker var jeg allerede kalr over at stemte (burde kanskje opplyst om dette io første post), og jeg tenkte da naturlig nok at hvis en av reglene stemte, så gjorde vel alle reglene oppført der det også? Men Forumets brukere har jo erfaringer som tyder på det motsatte. Jeg har da heller ikke påstått at jeg er viktigere enn noen andre, men at mitt spørsmål var viktig for meg. :)

Lenke til kommentar

Har også betillt 2 av noen filmer, har ikke helt kontroll når de spammer meg med gavekort ^^

Tror jeg har 4 hamilton, slengte den med når jeg hadde litt igjen på gavekortet XD

Gidder ikke stresse med å bestille nye og sånn de blir vel gitt vekk :)

Vi takker for din bestilling av: 1228544 DVD Tarzan 2-disk Sp Artikkelen er dessverre utsolgt, og vi beklager at vi ikke kan skaffe flere. Kanskje noe annet kan friste?

Hva skal jeg gjøre her? den er betillt på gavekort

Endret av Julenissen_
Lenke til kommentar
Har også betillt 2 av noen filmer, har ikke helt kontroll når de spammer meg med gavekort ^^

Tror jeg har 4 hamilton, slengte den med når jeg hadde litt igjen på gavekortet XD

Gidder ikke stresse med å bestille nye og sånn de blir vel gitt vekk :)

Vi takker for din bestilling av: 1228544 DVD Tarzan 2-disk Sp Artikkelen er dessverre utsolgt, og vi beklager at vi ikke kan skaffe flere. Kanskje noe annet kan friste?

Hva skal jeg gjøre her? den er betillt på gavekort

Jeg sendte svar på en tilsvarende mail. Der spurte jeg om de kunne sette pengene tilbake på gavekortet, noe de gjorde.

Lenke til kommentar
Det har stått hele tiden, og alikevel har Bokklubben sendt ut flere gavekort inntil nylig. Nå kan det virke som moroa er over...nå må vi faktisk begynne å betale for varer fra Bokklubben :cry:

I starten var det ingen slik begrensning ...

Postmannen presterte å legge en hentelapp i feil postkasse i dag, slik at vi (naboen) ikke oppdaget det før nå ... Jaja. Da blir det postkontortur i morgen også, noe det nok ville blitt uansett. Dette ser ut til å være en kasse hvor de har samlet opp en god del filmer. Jeg gjetter på James Bond :D

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...