Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Fikk enda en hentelapp i postkassa i dag :)

Har begynnt å hente posten før noen andre gjør det nå, så det ikke blir så mye spørring om hva jeg driver med :p

Jeg får aldri hentelapp jeg, men skulle ønske jeg fikk det. Postmannen legger bare masse filmer rett på trappa mi, ubeskytta fra vær og vind, og ikke minst andre forbipasserende =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har selv meldt meg inn i 12 klubber, for julegavenes skyld. ^^ Godt med gratis frakt, noen av disse bøkene er av størrelse kaffebord.

Hva har du bestilt da? :)

Har ikke fått bestilt noe enda, jeg venter enda på gavekortene. Jeg meldte meg inn for en dag eller to siden, og har mottatt ett gavekort (og det kun på mail, ikke på siden deres - skal det være sånn), men akkurat nå ser listen min slik ut:

a portrait of the artist as a young man

gullivers travels

brave new world

slaughterhouse 5

atlas shrugged

of human bondage

at the mountains of madness

watership down

something wicked this way comes

thus spoke zarathustra

mason & dixon

edit:

a brief history of time

a short history of nearly everything

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Jeg har selv meldt meg inn i 12 klubber, for julegavenes skyld. ^^ Godt med gratis frakt, noen av disse bøkene er av størrelse kaffebord.

Hva har du bestilt da? :)

Har ikke fått bestilt noe enda, jeg venter enda på gavekortene. Jeg meldte meg inn for en dag eller to siden, og har mottatt ett gavekort (og det kun på mail, ikke på siden deres - skal det være sånn), men akkurat nå ser listen min slik ut:

a portrait of the artist as a young man

gullivers travels

brave new world

slaughterhouse 5

atlas shrugged

of human bondage

at the mountains of madness

watership down

something wicked this way comes

thus spoke zarathustra

mason & dixon

12 klubber? Da må du ha meldt deg inn i en av barne/ungdomsklubbene da ? Du har da ikke barn, Steffy?

Lenke til kommentar

Jeg droppet de to med barn/ungdom-påmelding, kanskje 12 ikke stemmer. Jeg droppet ihvertfall de som krevde ekstra informasjon.

edit: Jeg er med i 12 klubber av mulig 16, hvis jeg ikke har telt feil. Jeg droppet de to som hadde med barn å gjøre, det ene som hadde med ungdom og den siste som hadde med arbeid å gjøre.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Hva i all verden er det som skjer på bokklubben? :ermm:

Som mange fikk med seg bestilte jeg Titanic 4-disc, men fikk bare 2-disc. Dette kontaktet jeg bokklubben om, og de svarte at de beklaget pakkefeilen og skulle sende meg 4-disc-utgaven, samt en returlapp så jeg kunne sende 2-discen tilbake til dem. Dette er nå over en uke siden, og returlappen har jeg ikke sett noe til, ei heller 4-disc-utgaven. Men i dag kom en 2-disc-utgave til i postkassen min. Dette begynner å bli for dumt. :p

Lenke til kommentar
Meldte du deg inn i alle samtidig eller? Er ikke sikkert du får alle gavekortene da =/

Tror oddsene er vel så gode som med en annen metode, jeg. For meg funket det i hvert fall fint.

Okei :) Jeg har ikke prøvd, så jeg er ikke sikker. Noen som har fått gavekort i dag egentlig? Venter på mitt siste (11.) :)

Lenke til kommentar
edit: Jeg er med i 12 klubber av mulig 16, hvis jeg ikke har telt feil. Jeg droppet de to som hadde med barn å gjøre, det ene som hadde med ungdom og den siste som hadde med arbeid å gjøre.

Det er 14 klubber. 3 av dem må man oppgi fødselsnummer til en person under 18 år. "Jobb og ledelse", som jeg regner med du siktet til, er det bare å melde seg inn i :)

Lenke til kommentar

Som mange fikk med seg bestilte jeg Titanic 4-disc, men fikk bare 2-disc. Dette kontaktet jeg bokklubben om, og de svarte at de beklaget pakkefeilen og skulle sende meg 4-disc-utgaven, samt en returlapp så jeg kunne sende 2-discen tilbake til dem. Dette er nå over en uke siden, og returlappen har jeg ikke sett noe til, ei heller 4-disc-utgaven. Men i dag kom en 2-disc-utgave til i postkassen min. Dette begynner å bli for dumt. :p

Jeg mottok (som forventet) feil Titanic-utgave jeg også. Får vel sende en mail til kundesørvis jeg óg. Ditt eksempel er jo helt håpløst, da! :p Nå har du iallfall to filmer!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Jeg mottok (som forventet) feil Titanic-utgave jeg også. Får vel sende en mail til kundesørvis jeg óg. Ditt eksempel er jo helt håpløst, da! :p Nå har du iallfall to filmer!

Goscinny ;)

får håpe dem klarer å pakke rett til meg da! jeg har også bestilt den titanic versjonen!

blir spennende å se

Lenke til kommentar
får håpe dem klarer å pakke rett til meg da! jeg har også bestilt den titanic versjonen!

blir spennende å se

Begynner faktisk å tvile på om de har den, om de noen gang har hatt den i det hele tatt. Har enda ikke hørt noen som har fått riktig utgave. Er det noen her som faktisk HAR fått 4-disc-utgaven av Titanic? Step up!

Lenke til kommentar

Yup, du får krysse det du har av fingre, tær og USB-kabler :)

Mottok forresten to hodelykter i dag. De funket glimrende! Jeg veit jo ikke noe om batterikapasitet osv, men den virker bra. Er tre bånd, på en måte. To som går rundt ørene, og ett som går over hodet. Henger godt fast da. Og så er det fire (?) forskjellige lysmodus. Tre forskjellige lysstyrker, i tillegg til en blinkefunksjon.

*klage på titanic*

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å komme billig unna med julegavene i år, så dette er jo en helt genial måte å gjøre det på, men risikerer jeg at det kanskje ikke rekker å komme tidsnok?

Hvor lang tid har det tatt for dere å få gavekort, og ca hvor lang tid tar det før dere får det dere bestiller på gavekortene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...