Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får ikke gavekort jeg. :(

Virker som om de bare sletter medlemsskapene mine.

det trodde jeg dem hadde gjort med meg og , men bare vent du ! det kommer nok ;) mitt kom hvertfall...tok lang tid tho, fikk idag og bestilte på torsdag:P

det kommer nok skal du se newborn, you just wait :)

Hmm, da håper jeg litt til da. :)

Tror den siste klubben jeg meldte meg inn i var på fredag. Men den jeg meldte meg inn i på onsdag har de nok slettet ja.

Lenke til kommentar
Automatisk sjekket for medlemmer? Hva vil det si? Hvis det er f. eks 3 medlemmer i en og samme husstand så gjør de hva?

De gjør nok ingenting da. Men det jeg regner med menes med det er at det blir litt "mistenkelig" om noen bestiller ting for 20k+ til samme husstand, at de sjekker navnene på de som har mottatt gavekortene og sjekker dem opp mot adresse. Har du alt på det tørre med henhold til at alle personer eksisterer og at de bor i samme adresse som tingene er sendt til, har du selvsagt ingen å frykte.

Lenke til kommentar
Det står "Ny hovedbok i Bokklubben Kunnskap og Kultur. Katastrofens gribber Medlemsnummer ********"

Men når jeg logger meg inn på det nummeret så er det ingen hovedbok, jeg har ikke avbestillt den tidligere heller :hm:

Det er overskriften som ikke gir navnet på boken, leser du mailen ser du at den handler om sjokkdoktrinen, og den har du vel allerede avbestilt. Sjokkdoktrinen handler om katastrofens gribber, tror også det er undertittlen. Da Naomi Klein skriver om kapitalister og økonomer som benytter krigsituasjon til å innføre radikal kapitalisme i enkelte land. Jmf. The Chicago boys i Chile.

Lenke til kommentar
Automatisk sjekket for medlemmer? Hva vil det si? Hvis det er f. eks 3 medlemmer i en og samme husstand så gjør de hva?

De gjør nok ingenting da. Men det jeg regner med menes med det er at det blir litt "mistenkelig" om noen bestiller ting for 20k+ til samme husstand, at de sjekker navnene på de som har mottatt gavekortene og sjekker dem opp mot adresse. Har du alt på det tørre med henhold til at alle personer eksisterer og at de bor i samme adresse som tingene er sendt til, har du selvsagt ingen å frykte.

Da har jeg nok mitt på det tørre ;)

Lenke til kommentar
Jeg fikk svar på mailen der jeg spurte ang. gratis hodelykter. Det var som forventet en feil fra bokklubben, men jeg kunne glede meg over at jeg skulle få den gratis :) .

Hva er egentlig poenget med å informere bokklubben om slike ting? Trådstarter sendte aldri mail til bokklubben.no, og fortalte at han kom til å åpne en tråd som ville tappe bokklubben for millioner av kroner. Folk er kanskje ikke enig med meg, men jeg synes det blir litt usolidarisk ovenfor oss andre her på forumet.

Samme for meg egentlig, da jeg allerede har skaffet meg hodelykta :)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig poenget med å informere bokklubben om slike ting? Trådstarter sendte aldri mail til bokklubben.no, og fortalte at han kom til å åpne en tråd som ville tappe bokklubben for millioner av kroner. Folk er kanskje ikke enig med meg, men jeg synes det blir litt usolidarisk ovenfor oss andre her på forumet.

Samme for meg egentlig, da jeg allerede har skaffet meg hodelykta :)

Det var det rette å gjøre, uavhengig av det faktum av at nå kan ikke alle skaffe seg dusinvis av hodelykter gratis.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått noe hodelykt, så jeg kan ikke uttale meg om kvaliteten.

Men min erfaring med slike velkomstgaver fra bokklubber er at det jevnt over er dårlig kvalitet på varen. F.eks så har jeg testet bokklubbens retroradio velkomstgave. Denne er i mine øyne skikkelig kinakvalitet og er omtrent ubrukelig. Har samme erfaring med andre slike produktet.

Bøker/filmer er det selvfølgelig bra kvalitet på, kjøper ikke noe utover dette via bokklubbene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...