Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk ikke mail når månedens hovedbok kom. Den dukket bare opp i "min side".

Andre som opplever det samme?

Hovedbøkene kommer på Din side ca. 2-3 uker før avbestillingsfristen går ut. Mailene kommer 10-14 dager før fristen går ut. Derfor kommer bøkene alltid først på Din side, og så får du en ekstra påminnelse da via mail hvis du ikke er inne på kontoen jevnlig.

100 kroner på at jeg er en av veldig få som har fulgt med på tråden uten å registrere meg :wee: . Venter på at dere skal gå på en smell enda.

Gleder meg til å le av de som ikke turde benytte seg av tilbudet når året er gått. :p

ok :) Det viste jeg ikke. Så alle avbestillingene kan gjøres ved å logge meg inn på en random konto?

That is correct. Så lenge du har brukt samme opplysninger på kontoene, så kan alt administreres fra ett medlemsnummer.

Lenke til kommentar

Jeg og samboeren min har bestilt julegaver og ting til oss selv for snart kr 15 000.

Man kan jo kjøpe bokhyller, duker, nattkjoler, knivsett, klokker og mye annet på siden.

Nå har jeg ikke orket å lese tråden her, men bokklubben gir egentlig beng i hvor mange klubber og gavekort du får, for bokklubben får støtte fra staten pr. medlem ;)

Btw. gavekortene man får nå er redusert til kr 750, og varer ikke i ett år lengere, de nye varer i 30 dager.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Eneste som irriterer meg med dette tilbudet er at dette stort sett er skatte penger som blir delt ut til de mest grådige.. Og de mest grådige er de som skjeldent betaler så mye skatte. Med grådige mener jeg ikke de som melder seg inn i alle klubbene legitimt, men de som bruker alle i familien og kanskje tillogmed faker navn.

Bare for å få klarhet i det, å melde seg inn i alle klubbene og få gavekort for alle er ikke en feil ifra bokklubben sin side. Det var ifølge PR annsvarlig slik tibudet fungerte, men hun var klar over at folk kunne utnytte tilbudet og adresser som overskrider 20 000 nok blir vistnok automatisk sjekket for medlemmer av husstanden. Det er policy, så de fleste har vel heller lite å frykte..

Lenke til kommentar

Gah, blir frustrert over hvor lang tid det tar i postsystemet. Hovedkontoret til Bokklubben ligger 500m herfra og den første pakken ble sendt den 6/11. Nå er det 12/11, og den kom ikke i dag heller.

Eneste som irriterer meg med dette tilbudet er at dette stort sett er skatte penger som blir delt ut til de mest grådige.. Og de mest grådige er de som skjeldent betaler så mye skatte. Med grådige mener jeg ikke de som melder seg inn i alle klubbene legitimt, men de som bruker alle i familien og kanskje tillogmed faker navn.

Bare for å få klarhet i det, å melde seg inn i alle klubbene og få gavekort for alle er ikke en feil ifra bokklubben sin side. Det var ifølge PR annsvarlig slik tibudet fungerte, men hun var klar over at folk kunne utnytte tilbudet og adresser som overskrider 20 000 nok blir vistnok automatisk sjekket for medlemmer av husstanden. Det er policy, så de fleste har vel heller lite å frykte..

Kilde? Har du snakket med presseansvarlig selv?

Lenke til kommentar
Gah, blir frustrert over hvor lang tid det tar i postsystemet. Hovedkontoret til Bokklubben ligger 500m herfra og den første pakken ble sendt den 6/11. Nå er det 12/11, og den kom ikke i dag heller.

Kilde? Har du snakket med presseansvarlig selv?

Sendte mail og hørte etter.. Klarer ikke helt få meg til å "utnytte" noe, så måtte sjekke hvor legitimt det var.

Det blir jo sendt med B post, og B post blir sortert etter alt annet hvis de har tid.. Og det er ikke alltid de har ;)

Endret av Epleskrell
Lenke til kommentar

Om bokklubben får statsstøtte per medlem, så er det skattepenger vi tar. Men skal man først begynne å klage over hvordan skattepengene blir delt ut, er det mye man kan ta fatt i.

For eksempel er det veldig få som har bruk for stipendet de får utdelt på videregående skole, særlig nå som skolebøkene blir gratis. Likevel er det ingen som nøler med å utnytte det tilbudet.

Lånekassen reklamerer til og med for å få oss til å gjøre det, ved at vi kan vinne en iPod om vi søker om stipend. Det er det ingen som reagerer på, men å utnytte dette tilbudet for å få noen gratis julegaver, det er visst helt umenneskelig

Endret av Hundremeterskogen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...