Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært medlem i flere klubber siden 1. november og kun fått ett hovedboktilbud. Tar det bare lang tid å få igang meg i systemet, eller kommer jeg til å få bøker i posten? Har enda ikke avbestilt noen, og kan se det står at 8.november var siste avbestilligsfrist for den og den boka, men har jeg kunnet avbestille? NEI

Noen som vet noe her?

Lenke til kommentar

Du kommer til å få 4-5 bøker i posten i løpet av den kommende uka.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hæhæ. :p

Ta det med ro. Hvis du ikke har fått avbestillingsvarsel i Hovedbøker-ruta, så kommer du ikke til å få bøkene tilsendt heller. Når avbestillingsfristen er 8. november, er det 2-3 uker siden folk fikk avbestillingsvarsel, og da ble du sikkert medlem for sent til å være aktuell for den boka, ettersom du skal få en viss tid på deg.

Lenke til kommentar
Noen som har fått Kubrickboksen og kan si noe om innholdet? Hvilke filmer etc. Noen er jo selfølgelig at er med men.

Kill Bill 1 og 2

Jackie Brown

Reservoir Dogs

Kubrick = Tarantino?

Heh nei, blanda litt der.

2001: A space Odyssey

A Clockwork Orange

Barry Lyndon

Eyes Wide Shut

Full Metal Jacket

Lolita

Ondskapens Hotell

Stanley Kubrick - A Life in Pictures

Prisen har forresten økt til 1028 kr

Endret av WD40
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er det meningen at det skal se slik ut under "hovedbøker"? For meg ser det ut som siden ikke klarer å laste seg ordentlig, men kan godt være det skal være slik.

post-105082-1194817535_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det meningen at det skal se slik ut under "hovedbøker"? For meg ser det ut som siden ikke klarer å laste seg ordentlig, men kan godt være det skal være slik.

Det skal være en linje der med "Tittel, Forfatter, Status" osv, og under står alle hovedbøkene du har tilbud om hvis du har noen for øyeblikket, men ellers er det helt hvitt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Det skal være en linje der med "Tittel, Forfatter, Status" osv, og under står alle hovedbøkene du har tilbud om hvis du har noen for øyeblikket, men ellers er det helt hvitt.

Så når det kommer noen hovedbøker så kommer statuslinjen opp? Ok, for jeg tenkte det var noe galt siden det så veldig rart ut.

Takker :) Ble litt bekymret.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Den informasjonslinja er hos meg uansett om det er bøker eller ei, så du burde vel fått opp deg også, så er kanskje noe feil med lastingen av siden. Men litt vanskelig å si, hvis bøkene kommer opp når de kommer så er det jo uansett ikke noe å tenke på, hvis ikke så er det litt verre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Den informasjonslinja er hos meg uansett om det er bøker eller ei, så du burde vel fått opp deg også, så er kanskje noe feil med lastingen av siden. Men litt vanskelig å si, hvis bøkene kommer opp når de kommer så er det jo uansett ikke noe å tenke på, hvis ikke så er det litt verre.

Ja, da blir det verre. Merkelige greier. Får se når jeg får varsel om ny bok i mailen om det fortsatt er slik. Hvis ikke så ringer jeg bokklubben og forklarer problemet.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke gå inn på to kontoer etter hverandre. Logger meg på med det ene, men når jeg skal sjekke neste konto får jeg bare feilmeldinger. Prøvd alt som står der, i tillegg til å bruke forskjelige nettlesere, men ikkeno funker.

Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...