Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Har to forskjellige kontoer på samme mailadresse, har funket helt strålende. :)

Kan du da bruke gavekortet som du får på konto nummer 2 (altså en annen person) på din egen konto? (slik at det blir adressert til deg)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man melde inn f. eks min far (med tillatelse selvsagt) på samme mail som jeg registrerte meg på?

Da må man vel bruke 2 forskjellige medlemsnummer og da blir det 2 kontoer?

Må bare klargjøre litt, før jeg jakter flere gavekort ;)

Jeg har gjor det og det fungerer kjempegreit. Mye greiere å få alt på en mail. Gavekortene kan brukes på tvers av brukere også. :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Kan man melde inn f. eks min far (med tillatelse selvsagt) på samme mail som jeg registrerte meg på?

Da må man vel bruke 2 forskjellige medlemsnummer og da blir det 2 kontoer?

Må bare klargjøre litt, før jeg jakter flere gavekort ;)

Jeg har gjor det og det fungerer kjempegreit. Mye greiere å få alt på en mail. Gavekortene kan brukes på tvers av brukere også. :)

Goscinny ;)

Kan man registrere to personer med samme adresse da? Er det ikke regler som sier at en ikke kan melde seg inn i klubben hvis et annet familiemedlem med samme adresse er medlem?

Lenke til kommentar
Har to forskjellige kontoer på samme mailadresse, har funket helt strålende. :)

Kan du da bruke gavekortet som du får på konto nummer 2 (altså en annen person) på din egen konto? (slik at det blir adressert til deg)

Alle gavekort har jeg brukt på samme konto uten problemer, så ja. Det kan jo virke litt mistenkelig å bruke samme mail og bruke alle gavekort på samme bruker, men har jo ingenting å frykte når den andre personen er klar over det. Og Bokklubben bryr seg neppe. :p

Lenke til kommentar
Det står ikke noe om det i medlemsbetingelsene til bokklubben:

bokklubben4.png

Goscinny ;)

Okei. Mente å huske at det var regler om sånt, men :hmm:

Håper det 11., og siste, gavekortet mitt ankommer i morgen :) Har huskelista klar :)

edit; Noen som vet om de får inn igjen "Cinema Paradiso" ?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Ah :) Vel, kall meg gjerne dum og lat, men jeg orker ikke lese gjennom 142 sider for å være helt sikker på dette. Så jeg registrerer meg bare på alle disse forskjellige klubbene med navn, adresse osv. og ender opp med å lene meg tilbake og vente på gavekort? Eneste jeg trenger å gjøre er altså å avbestille alle eventuelle bok-tilbud jeg måtte få fra klubbene i ett år fremover? :)

Lenke til kommentar
Wow, jobber de om søndager og? Fikk nettopp mail av de om at noen av filmene var sendt.

Hver søndag er det noen som sier det ;)

Uff jeg fikk bare melding om at de jobbet med å få tak i bøkene mine, men det tar litt tid. Det har tatt lang tid allerede, så mye for å ha sær boksmak :(

Lenke til kommentar
Ah :) Vel, kall meg gjerne dum og lat, men jeg orker ikke lese gjennom 142 sider for å være helt sikker på dette. Så jeg registrerer meg bare på alle disse forskjellige klubbene med navn, adresse osv. og ender opp med å lene meg tilbake og vente på gavekort? Eneste jeg trenger å gjøre er altså å avbestille alle eventuelle bok-tilbud jeg måtte få fra klubbene i ett år fremover? :)

Mulig du er klar over det, men vil bare presisere at det ikke er "eventuelle" "boktilbud". Hver klubb sender automatisk en eller to bøker i måneden, og du må avbestille dersom du ikke ønsker dem :)

Lenke til kommentar

1 bok, 1 film og 5 hodelykter sendt, og ørten mail om at jeg må vente 2-3 mnd på diverse ting jeg har bestilt. Ildfaste former i januar, rustfri boller i februar og 4 pk håndklær i desember + noen skjæreplater de får inn i november. Lang leveringstid på kjøkkenutstyr gitt. Men så er det jo en bokklubb da. :-p Er fornøyd sålenge jeg får varene etterhvert :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...