Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Meldte meg inn i en bokklubb igår. Og nå ser jeg den er registrert på brukeren min på "medlemsskap" siden. Men jeg har ikke fått noe gavekort... Kommer dette etter at det er registrert på "medlemskap" siden? Dvs. får jeg ett gavekort på mandag?

Skal sies at jeg har fått 2 gavekort fra før... Er det mulig at jeg blir innmeldt uten å få gavekort? Trodde praksisen da var at man slettet medlemskapet. Someone please respond...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke fått gavekort selv idag, så kan hende de som styrer det enten har forsovet seg, er i møte eller har fri.

Ikke veit jeg.

Samme skjedde faktisk meg, aner vi kanskje et desperat krisemøte hos Bokklubben ;)

PS. er det noe som har motatt noe gavekort i dag?

Endret av modin
Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra at de har mye å gjøre eller legger ny strategi. Tenk den pågangen de har hatt i to omganger nå, først med 1000kr og så med 750 kr.

Uansett så virker som det er helt klart vilkårlig på hvem som får og ikke får gavekort.

Lenke til kommentar

Jeg meldte meg inn i klubb i går, men har heller ikke fått gavekort i dag. Medlemskapet er riktignok verifisert - altså har jeg blitt medlem uten å få gavekort.

Kanskje bokklubben rett og slett har fått ett nytt system som ikke gir gavekort til folk som har fått fra før. Vi har ingenting vi skulle ha sagt, da det står i vilkårene at tilbudet kun gjelder ved innmelding i èn klubb. Vi har også godkjent at vi har bundet oss til et år.

Tidligere har jo medlemskapet blitt godkjent samtidig som vi har fått gavekort. Men vi får se utover dagen. Kanskje det dukker opp noe :)

Lenke til kommentar

Det kan være at de har fikset på sine IT-systemer nå. Grunnen til at jeg kanskje tror det:

I går tidlig var hjemmesiden deres helt nede en periode (ingen feilmeldinger el.). Det virket som om serveren deres var koblet av nettet. Kanskje de oppgraderte systemet sitt da?

Etter i går tidlig har jeg også merket at siden deres går raskere og ikke har feilmeldinger i hytt og pine som de hadde før.

Lenke til kommentar

Blææ.. Kjedelig hvis vi ikke får flere gavekort lenger.

Menmen.. Da jeg tok inn posten i dag hadde jeg fått disse filmene:

• Rosemary's Baby
  • Lawrence of Arabia (2-disc)
  • Spartacus (2-disc)
  • Scarface (2-disc SE)
  • Das Boot
  • Broen over Kwai (2-disc collectors edition)
  • All about eve
  • Batman Begins (Kul 2-disc utgave til 89 kr :p)
  • Indiana Jones - Complete DVD Collection

Det trøsta litt :D

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Hvorfor får dere så mange filmer på en gang da? :S Fått 4 filmer på en uke jeg.

Og gjett hva faen jeg fikk i postkassa idag istedet for filmer? Jo, medlemsbladet til bokklubben, selv om jeg har valgt å få de på e-post

Du har all grunn til å være rasende. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...