Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så dem har hatt liknende tilbud før?
Jepp. De hadde det samme tilbudet, bare i en litt mindra skala rett før jul. Med 250 kroners gavekort.

------

Jeg fikk kl6 i dag tidlig to Gavekort.

Noen sjangs for at jeg får noen flere ut av de 11 klubbene jeg registrerte meg i?

Lenke til kommentar

Jeg er helt sikker på at Bokklubben sitter og leser denne tråden. De er fullstendig klar over hva som foregår, og kunne sikkert enkelt stoppe utsendingene av mere enn ett gavekort pr. kunde hvis de virkelig ville dette.

Dette er kalkulert markedsføring fra deres side og de kommer til å tjene penger på mersalget det medfører.

Vær også klar over at et gavekort på 750,- ikke betyr et tap for Bokklubben på 750,-. Innkjøpsprisen på varene de deler ut må i snitt være under halvparten.

En del kommer garantert til å (mis)bruke dette tilbudet til fulle, dvs de melder seg inn og får max antall gavekort. Deretter står de som medlem ett år og forlater klubben uten å ha brukt ei krone ekstra utover gavekortene.

Men jeg tror også ganske mange kommer til å bestille ekstra varer når de får de månedlige hovedboktilbudene fra klubben og i tillegg tilbudsmailene de sender ut.

Lenke til kommentar
Så dem har hatt liknende tilbud før?
Jepp. De hadde det samme tilbudet, bare i en litt mindra skala rett før jul. Med 250 kroners gavekort.

Var det på samme måten som nå? Kunne en få ørten gavekort på samme bruker?

Godt mulig jeg bestiller ting senere også, ja. En del DVD-er er billige, og portofri forsendelse er bra! Dessuten er bokprisene meget gode.

Jeg tror, som Bond007, at dette er kalkulert. De stopper når de har gitt ut den budsjetterte mengden gavekort.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Jeg er helt sikker på at Bokklubben sitter og leser denne tråden. De er fullstendig klar over hva som foregår, og kunne sikkert enkelt stoppe utsendingene av mere enn ett gavekort pr. kunde hvis de virkelig ville dette.

Dette er kalkulert markedsføring fra deres side og de kommer til å tjene penger på mersalget det medfører.

Vær også klar over at et gavekort på 750,- ikke betyr et tap for Bokklubben på 750,-. Innkjøpsprisen på varene de deler ut må i snitt være under halvparten.

En del kommer garantert til å (mis)bruke dette tilbudet til fulle, dvs de melder seg inn og får max antall gavekort. Deretter står de som medlem ett år og forlater klubben uten å ha brukt ei krone ekstra utover gavekortene.

Men jeg tror også ganske mange kommer til å bestille ekstra varer når de får de månedlige hovedboktilbudene fra klubben og i tillegg tilbudsmailene de sender ut.

Tror du absolutt har rett i dette. Bokklubben er såpass stort og "seriøst" at de ikke driter seg ut på noe sånnt.

De som aktiverer kortene legger vel merke til en stor aktivitet på gavekortfronten og kunne sikkert ha stoppet det relativt kjapt. Men nå har det pågått ganske lenge.

Plutselig en dag er budsjettet brukt opp, og det stopper.. Så sitter bokklubben og venter på at kronene skal tikke inn igjen. Personlig har jeg allerede brukt en del hundrelapper her og der utenom gavekortet, og ser ikke bort ifra at jeg bestiller flere ting derifra. Er jo tross alt snart julegavehandling :)

Lenke til kommentar
Kan ikkje se noe grunn til at polititet skulle være så interessert i dette. Eg kan ikkje se noe ulovelig å melde seg inn i fleire klubber. At bokklubben sender oss fleire gavekort er ikkje noe vi kan kontrollere.

Helt sant. Hver gang jeg har meldt meg inn har jeg lest medlemsbetingelsene, og står INGENTING om at man ikke har lov til å melde seg inn i flere klubber. Så, de har gitt meg gavekort uten videre.

Lenke til kommentar

Tar dette IGJEN!

Jeg fikk kl6 i dag tidlig to Gavekort fra totalt 11 innmeldte klubber.

Noen sjangs for at jeg får noen flere gavekort fra de 11 klubbene jeg registrerte meg i?

Jeg har fått en "Velkommen som nettmedlem i Bokklubben [insert klubb-navn]!" fra alle 11 klubbene jeg har registrert meg hos.

Når jeg logger meg inn på Bokklubben.no og ser på "Dine medlemskap" står det oppført de 2 jeg fikk Gavekort ifra.

Hvis jeg ser under "Ønsker du å melde deg ut av en klubb? Les mer" derimot, står det listet opp 6 klubber inkludert de 2 jeg har fått gavekort fra.

Hva betyr dette?

Lenke til kommentar
Tar dette IGJEN!

Jeg fikk kl6 i dag tidlig to Gavekort fra totalt 11 innmeldte klubber.

Noen sjangs for at jeg får noen flere gavekort fra de 11 klubbene jeg registrerte meg i?

Jeg har fått en "Velkommen som nettmedlem i Bokklubben [insert klubb-navn]!" fra alle 11 klubbene jeg har registrert meg hos.

Når jeg logger meg inn på Bokklubben.no og ser på "Dine medlemskap" står det oppført de 2 jeg fikk Gavekort ifra.

Hvis jeg ser under "Ønsker du å melde deg ut av en klubb? Les mer" derimot, står det listet opp 6 klubber inkludert de 2 jeg har fått gavekort fra.

Hva betyr dette?

Tviler på at du får flere, de jeg har fått har hvertfall kommet i samme mailoppføring.

Lenke til kommentar
fytti katta , 599 for en sesong av 24! sinnsykt dyrt!

noen råd/tips til noe å bruke pengene på der inne? en bra film muligens? tv-serier var sykt dyrt!

Flags of our fathers 99,-

Letters from Iwo Jima 99,-

Natt på museet 99,-

Seinfelt sesong 1&2: 169,-

Seinfelt sesong 3: 169,-

Lenke til kommentar

Og med dette så tror jeg at jeg sier takk for meg. Det har vært veldig

hyggelig at bokklubben ikke har hatt særlig system over utgitte gavekort

noe som har ført til en veldig trivelig jul for meg. Når det mørker ute og

juletider nærmer seg enda mer så kan jeg gå til den nye filmhylla og se

igjennom et fint utvalg med mange filmer, som jeg har fått gleden av med

å få fullstendig gratis, og finne meg noen fine filmer å se hver kveld.

Grunnen til at denne listen er sånn middels lang er fordi det er 3 stk brukere.

Lovlig spør du? Ja absolutt. Mor og far har vært veldig glade i å delta i dette

tilbudet og latt meg gjøre administrasjonen for dem, noe som er fullstendig lovlig.

Marry X-Mas! :)

HeltFerdig33.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...