Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt fra en kompiss at morra er medlem av bokklubbe.no, og hun avbestiller bøker, men får dem likevel.. :S Er dette sant?

Kompissen min sier det er stress å måtte sende tilbake bøker og få tilbake pengene osv..

Hørt myee piss om bokklubben. At de fortsetter å sende medlemsblad etter at du har meldt deg ut, ringer deg hele tiden å spør om du vil fornye medlemskapet, vanskelig å få meldt seg ut osv.

Lenke til kommentar
Det var mange "A Clockwork Orange" bøker på bokklubben..

Hvilken er best (hvilken er orginal versjonen) ?

Noen som har lest den?

Har selv ikke kjøpt noen andre bøker, men vurderer å kjøpe "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"

Er jo bare forskjellige utgaver, og paperback hardcover osv. er egentlig helt opp til deg hva du vil ha (noe av det er filmguider også men regner med at du kjenner dem igjen). Foreste må du ikke forvente noe lignende Kubricks film da Kubrick alltid tolket bøker på sin måte å skrev dem om når han adapterte. Tror ikke Anthon Burgess fikk lov til å skrive manus for Kubrick selv om han ønske, det var vanlig praksis at Kubrick nektet forfatteren av boken å skrive filmanus for ham, slik at de ble 100% hans tolkning av boken.

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn (ja, seriøs nå assa) poppa det inn 5 gavekort i èn mail på Gmail-kontoen min. Burde jeg bruke disse?

Ja jeg snakker selvsagt retorisk, for følgende bestilte jeg:

ja.jpg

Oi! Helt uten grunn? Så du har fått flere gavekort enn klubber du er medlem i?

Lå ingen filmer i postakassa i dag. Kjeeedelig =/

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Jeg har hørt fra en kompiss at morra er medlem av bokklubbe.no, og hun avbestiller bøker, men får dem likevel.. :S Er dette sant?

Kompissen min sier det er stress å måtte sende tilbake bøker og få tilbake pengene osv..

Hørt myee piss om bokklubben. At de fortsetter å sende medlemsblad etter at du har meldt deg ut, ringer deg hele tiden å spør om du vil fornye medlemskapet, vanskelig å få meldt seg ut osv.

Du kommer til å få reklame fra bokklubben resten av livet, og de har retten på sin side så lenge du er registrert i kundedatabasen. Om du får alle de forskjellige medlemsbladene er jeg usikker på, men postkassa di kommer til å bli stappfull av reklame for bokklubben og tilbud som bokklubben har "skaffet" til deg.

Lenke til kommentar

Du kommer til å få reklame fra bokklubben resten av livet, og de har retten på sin side så lenge du er registrert i kundedatabasen. Om du får alle de forskjellige medlemsbladene er jeg usikker på, men postkassa di kommer til å bli stappfull av reklame for bokklubben og tilbud som bokklubben har "skaffet" til deg.

Nei. De fleste her har registrert seg som nettmedlem, og sagt at de vil ha alle kundeblader og reklame pr. e-post.

Jeg fikk mail om at disse filmene ble sendt den 1/10:

Blade Runner - D (B-post)

Generalen (B-post)

Capote (B-post)

Indiana Jones - (B-post)

Apokalypse Nå! (B-post)

Den tredje mann (B-post)

Jeg har fått alle filmene utenom Idiana Jones samlinga. Burde ikke den ha kommet?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Dette er min foreløpig innkasering fra bokklubben, men jeg har en del klubber igjen så jeg foventer enda mer:

1 stk. The Plot Against America 120.00

1 stk. An Inner Silence 374.00

1 stk. Robert Capa 374.00

1 stk. Steve McCurry 525.00

1 stk. From Gutenberg to Open Type 300.00

1 stk. DVD Celebrity 99.00

1 stk. DVD Melinda & Melinda 99.00

1 stk. DVD Twelve angry men 99.00

1 stk. DVD Play it again Sam 149.00

1 stk. DVD For a few dollars more SE 99.00

1 stk. DVD Apokalypse Nå! Redux 69.00

1 stk. DVD Fellinis Roma 129.00

1 stk. DVD Pulp Fiction SE 99.00

1 stk. DVD Postmannen (Il Postino) 79.00

1 stk. DVD Woody Allen Collection Box 399.00

1 stk. DVD Den gode, den onde og den grusomme SE 99.00

1 stk. DVD Magnolia 119.00

1 stk. The Cult of Mac 250.00

1 stk. The Cult of iPod 250.00

1 stk. iWoz 120.00

1 stk. Apple Confidential 200.00

1 stk. Revolution In The Valley 254.00

1 stk. Stanley Kubrick Lights and shaddows 599.00

1 stk. Stanley Kubrick Life in pictures 375.00

Lenke til kommentar

Nei. De fleste her har registrert seg som nettmedlem, og sagt at de vil ha alle kundeblader og reklame pr. e-post.

Jeg fikk mail om at disse filmene ble sendt den 1/10:

Blade Runner - D (B-post)

Generalen (B-post)

Capote (B-post)

Indiana Jones - (B-post)

Apokalypse Nå! (B-post)

Den tredje mann (B-post)

Jeg har fått alle filmene utenom Idiana Jones samlinga. Burde ikke den ha kommet?

Første Oktober ?

Vis det er 1 november dem ble sendt, så er det normalt. Moren min venter på en film som ble sendt for 12 dager siden,

Lenke til kommentar

Ser det er flere her som har bestilt Indiana Jones-pakka. Har ikke sett noen av dem, men er de å anbefale? Vurderer sterkt å skaffe meg et gavekort til og kjøpe den ...

Ellers fikk jeg hentelapp i dag, men ingen bil hjemme. 25 min til postkontoret stenger nå - kritisk!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...