Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg har no bestillt for ca 20000 trur eg...

Men har vel kanskje betalt 500 sjølv og.. For og utnytte gåvekorta :)

Jeg ville vært litt forsiktig med å gå ut offentlig å si at du har svindlet Bokklubben, hvis jeg var deg... For å oppnå en sum på 19 500 fra gavekort har du åpenbart registrert deg med forskjellig kontaktinformasjon.

Det er jo sjølvsagt ikkje kun til meg sjølv. Har bestillt til kjæresten og søsken.

Lenke til kommentar
Tror nesten folk her glemmer at de faktisk har et helt utrolig bokutvalg på siden.
Problemet er jo at man ikke kan bla gjennom dem, man må vite hva man søker etter. Pluss at man ikke kan sette noe filter så man bare får bøker utgitt før 2007. De har jo en del engelske bøker og da.
Lenke til kommentar
Jeg har hørt fra en kompiss at morra er medlem av bokklubbe.no, og hun avbestiller bøker, men får dem likevel.. :S Er dette sant?

Kompissen min sier det er stress å måtte sende tilbake bøker og få tilbake pengene osv..

Det skal ikke være tilfellet, nei. I såfall kan man ringe og klage til bokklubben!

Lenke til kommentar
Vel, av bøker har jeg kjøpt ken follet - stormenes tid (bind 1 og 2), den store eventyrboka (og 3 til i den serien).

Skal innrømmes at det ble lite bøker sammenlignet med antall filmer.

Hvordan fikk du til å bestille den store eventyrboka.

Har du betalt den selv?

Ser den er "utgidd" i 2007

Vet godt den er eldre altså, men det står 2007 så da regnet jeg med at man ikke kunne bruke gavekort på den.

Lenke til kommentar
Vel, av bøker har jeg kjøpt ken follet - stormenes tid (bind 1 og 2), den store eventyrboka (og 3 til i den serien).

Du har ikke fått boken enda? Det står at den er midlertidig utsolgt. Vil det si at de vil få den inn igjen eller blir den aldri på lager lenger?

Har litt lyst på bøkene, fordi jeg nettop har fått spillet. Er det en relativt "tung" bok for en som nesten aldri leser bøker?

Fikk spillet idag og har store forventnninger til det. Bestilte spillet fra bokklubben.

Lenke til kommentar

vel jeg bare trykte på bestill. har ikke fått den nei. regner med å få den når de får den inn igjen. Dvs jeg håper at jeg får den da :)

1r9b1k7: mener du stormenes tid ? vil ikke si det er en tung bok, men måten ken follet skriver på kan muligens gjøre at noen ikke liker de første kapitlene. Anbefaler unnasett å prøve :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvordan fikk du til å bestille den store eventyrboka.

Har du betalt den selv?

Ser den er "utgidd" i 2007

Vet godt den er eldre altså, men det står 2007 så da regnet jeg med at man ikke kunne bruke gavekort på den.

Jeg antar at dette er snakk om oversatt litteratur, dette med 2007 er norsk litteratur skrevet av norske forfattere, altså ikke litteratur som er oversatt til Norsk. Hele greia er foresten veldig håpløs og skyldes bokavtalen, bøker koster jo nesten 3 ganger så mye i Norge som i alle andre land, er det snakk om oversatt litteratur bør man jo uansett lese engelsk orginal utgave (hvis det ikke er oversatt fra andre språk da, bestilte oversatt utgave av Gunther Grass da jeg ikke leser så godt tysk ;) ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...