Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare tukla litt og meldte meg inn med mellomnavnet mitt, og da fikk jeg visst 750-gavekortet, men her er det noe som ikke stemmer

Tittel Antall Pris pr stk.

DVD My name is Earl -Sesong 2 1 399.00

DVD Nissene på låven 1 99.00

DVD Die Hard 1 99.00

DVD Livet er vidunderlig (I... 1 119.00

Gavekort 1 34.00

Gavekort tilgode 1 -716.00

Sum: 34.00

Det ble bare trukket fra 716 på et gavekort jeg hadde 750 på. Skjedd noe sånt med andre før?

Lenke til kommentar
Jeg registrerte meg i flere klubber rett etterhverandre i starten, og fikk bare ett gavekort.

Altså, gavekortene må godkjennes/aktiveres manuellt av noen i bokklubben, så om det er

f.eks 10 inmeldelser i 10 klubber, så får man bare ett gavekort, er rimelig stor sjanse for det

ihvertfall.

Faen...
Lenke til kommentar
Jeg registrerte meg i flere klubber rett etterhverandre i starten, og fikk bare ett gavekort.

Altså, gavekortene må godkjennes/aktiveres manuellt av noen i bokklubben, så om det er

f.eks 10 inmeldelser i 10 klubber, så får man bare ett gavekort, er rimelig stor sjanse for det

ihvertfall.

Faen...

Men du blir ikke meldt inn i klubbene som du ikke fikk gavekort i så du melder deg inn på nytt. :)

Lenke til kommentar

Jeg får faen ikke sjekka om jeg er blitt medlem av de to siste jeg meldte meg inn i.

Jeg har fått mail som bekrefter innmeldinga, men sist gijeg fikk logga inn på sidene der, var det ikke registrert. Og jeg har ikke fått noen velkomstgave -.-

edit: I de to siste, that is.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Kanskje greit og få inn en liten FAQ i førstepost som dekker disse tingene? Slik at ikke folk som har registrert seg i alle klubbene ender opp med bare ett kort.

Ting som hvor mange kort man kan bruke per kjøp, at man kan bruke alle gavekortene i alle klubbene, osv.

Lenke til kommentar

Da var det ikke lett å komme inn på bokklubben.no; fikk 5 nye gavekort i dag - 11 totalt (orker ikke å melde meg inn i de som krever å registrere et barn eller en ungdom).

Det jeg ikke fatter er hvorfor de har så høye summer på gavekortene sine. 250 kroner hadde jo hatt mye av den samme positive effekten, men med mye mindre tap.

Lenke til kommentar
Sånn som jeg tolker det ekwathne sier så er det bare og registrere deg på nytt igjen i de klubbene du ikke mottar Gavekort fra.

Vel, det er ikke bare bare. Jeg har ifølge innmeldingssiden blitt registrert som medlem i alle klubbene, men på brukersiden står jeg bare bare oppført i én klubb.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

1 stk. 3506126 DVD The Simpsons 5 (B-post)

1 stk. 2392739 DVD James Bond- Neve (B-post)

1 stk. 8106517 DVD Simpsons ses 4 (B-post)

1 stk. 1846949 DVD Simpsons Season 6 (B-post)

Fikk epost om dette for ein halv time siden. Dermed er alt eg har bestilt sendt.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...