Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til filmer og/eller serier med mye humor i ? :)

MONTHY PYTHON!

Begynn med Enzyklo Pytonia (tror det var slik det ble skrevet) og Monthy Pythons Flying Circus.

Fawlty Towers kan også anbefales, men er utsolgt. (Hotell i særklasse)

edited for leif

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er nok mange som kommer til å glemme og avbestille en bok eller to. Kanskje kommer noen til å kjøpe DVD eller bøker herfra senere også.

At man glemmer å avbestille en bok et par ganger er fullt mulig, men da sendes den bare i retur. Koster ikke noe særlig.

Og jeg kommer ihvertfall aldri til å kjøpe noen DVD-er der senere, de er jo svindyre.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Er det ingen andre enn meg som har litt dårlig samvittighet over å utnytte dette tilbudet? :ermm:

Har til nå fått 3 gavekort og gjort mine bestillinger. På den siste bestillingen så gnagde samvittigheten slik at jeg bare måtte bestille litt varer utover gavekortet.. :innocent:

Ikke min feil at Bokklubben er gavmilde :) Har nå snart brukt opp de 9 gavekortene jeg har fått, skal bruke resten på julegaver. Men må innrømme jeg vurderer å melde inn min mor for å få noen 750 kroners-gavekort ;)

Lenke til kommentar

Ikke vår feil at bokklubben spammer inbox-en vår med gavekort, vel? :innocent: Uansett; bokklubben er ekstremt greie. Jeg fikk en hodelykt gratis, i tillegg til femti kroner i rabatt. På toppen av hele kom et gavekort på 750 kroner, slik at jeg fikk bestilt for omtrent 1000. Må betale 22 kroner selv, da jeg ikke orket å finne produkter jeg kunne ønske meg som akkurat matchet prisen. Føles godt å gi noe tilbake :p

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Har faktisk blitt litt avhengig av dette. Eller denne "sporten" om det kan kalles det.

Telte gjennom alle filmene jeg har bestilt, endte på 58 filmer. Men føler fremdeles

at jeg må pushe det enda litt til, for å få det absolutt meste ut av saken.

Noen andre som merker det?

Ja, helt klart. Er innom hver dag og ser etter gavekort.

Noen som har bestilt det "Kill Bill"-pakka ? Er det to vanlige dvd cover, eller er det en slags samleboks?

Hva er det å utnytte? Bokklubben er jo sikkert fullt klar over hva folk driver med.

Nei, ikke noe galt i å melde seg i flere klubber (de som har brukt andre navn for å få flere gavekort selv, derimot ...).

Altså, vi meldte oss jo inn i klubbene for klubbenes del. Vi hadde jo lyst til å være medlem av klubben uansett! Gavekortene kom bare som en liten bonus :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...