Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv å meld deg inn fem- seks bokklubber om gangen, det har alltid virket for meg ihvertfall.

Edit: Er det bare hos meg, eller begynner bokklubben.no og bli treg igjen?

Jeg prøvde også å melde meg inn i flere i går, men en halvtimes mellomrom på hver.

Men jeg fikk også "bare" 1 gavekort

Bokklubben er ikke treig her ;) Ikke enda værtfall

Lenke til kommentar

Den kom seg igjen heldigvis.

Du burde ikke prøve å forstå bokklubbens utdeling av gavekort, noen i tråden har prøvd det men ikke funnet en løsning. Når de trodde de hadde funnet svaret, klarte bokklubben fint å bevise det motsatte. Spesielt ved kun et medlemsskap pr kunde, og maks tre kundeforhold osv.

Har du fått et, så vent et par dager og meld deg inn igjen. Da vil du få flere.

P.S Nå har jeg bestilt The Simposons sesong 1- 8, noe som betyr pr. dags dato komplett samling.

Lenke til kommentar

Pappa fattet interesse for dette tilbudet, han også, og dermed er det en liten ting jeg lurer på.

Om jeg registrerer han, er det mulig å administrere hans konto fra min? Det er sikkert spurt tidligere, men jeg orker ikke å lete gjennom denne uhorvelig lange tråden, i håp om å finne ut av det.

Lenke til kommentar
Pappa fattet interesse for dette tilbudet, han også, og dermed er det en liten ting jeg lurer på.

Om jeg registrerer han, er det mulig å administrere hans konto fra min? Det er sikkert spurt tidligere, men jeg orker ikke å lete gjennom denne uhorvelig lange tråden, i håp om å finne ut av det.

Han kan jo avbestille via sms, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

2 x 1000 kr og 1 x 750 kr:

Forrest Gump

The Pianist

Das Boot

The Sting

Sin City

The Shining

Blood Diamond

Once Upon A Time In The West

For a Few Dollars More

Oceans Thirteen

The Thin Red Line

Braveheart

Schindler's List

Zodiak

Apokalypse Now! Redux

Full Metal Jacket

300

Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain

Lock, Stock and Two Smoking Barrels

Og ja, jeg bestilte Sin City to ganger :p Blir vel en god julegave..

Lenke til kommentar

Han kan jo avbestille via sms, enkelt og greit.

Klart det, men det hadde vært fint om jeg kunne slått to fluer i en smekk, når jeg først er der inne for å avbestille mine. Uansett, så ordner det seg helt sikkert.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

DVD Minority Report Steven Spielberg kr 179.00 1 stk kr 179.00

DVD The Abyss SE James Cameron kr 178.00 1 stk kr 178.00

DVD Lock, stock and two smoking barrels kr 99.00 1 stk kr 99.00

DVD Svindlere med stil Frank Oz kr 99.00 1 stk kr 99.00

DVD Easy Rider. Peter Fonda og Dennis Hopper kr 128.00 1 stk kr 128.00

DVD Henry V kr 129.00 1 stk kr 129.00

Rabatt kr -159.0 0

Gavekort tilgode kr -653.0 0

TOTALSUM

kr 0.00

Sånn ser det ut i alle fall. Skjønner ikke rabatten helt, siden det ikke sto noe om det som jeg så da jeg trykket på bestill på en dvd.

Lenke til kommentar

Der var det visst slutt for meg. Meldte meg inn i flere klubber mens 1000-kronerskortet var tilgjengelig uten å få noe kort eller bli medlem, men må kan jeg ikke melde med inn i noen for 750-kronerskortet fordi der står at jeg allerede er medlem. Vel, vel, jeg fikk jo tusen kroner så det er jo i grunn ikke noe å beklage seg over.

Lenke til kommentar

Om du ikke mottok noe gavekort for de andre klubbene, kan du melde deg ut av de her, for deretter å prøve å registrere deg igjen. Bare et lite tips.

EDIT: Leste ikke dette: Meldte meg inn i flere klubber mens 1000-kronerskortet var tilgjengelig uten å få noe kort eller bli medlem

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å melde ut av de klubbene som jeg ikke har fått gavekort på, og som ikke er blitt godkjent som et medlemsskap. De ligger der bare allikevell under : Ønsker du å melde deg ut av en klubb?

Jeg får den samme meldingen som jeg fikk i går da jeg skulle bruke gavekorte:

null

Tue Nov 06 12:50:35 CET 2007

Men med gavekorte hjalp det å logge seg av og på igjen, og det gjør det ikke nå :ermm:

Andre som har opplevd dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...