Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan være under 18, hvis du sender foresattes underskrift i posten til de.

Noen som vet hva jeg må søke på, for å finne The Big Lebowski? (så det var en som sa han hadde kjøpt den på bokklubben, men fant den ikke!)

Hva med å søke på "The Big Lebowski"? Den finnes bare i bok der forresten.

Lenke til kommentar
Jeg ble aldri spurt om alder. Registrerte meg, brukte ikke feil informasjon en eneste gang, og det funket fint. Har nå bestilt for 971kr.

I medlemsbetingelsene som du har krysset av for at du har lest og akseptert står det: Du må være 18 år for å bli medlem. Er du yngre trenger vi foresattes underskrift tilsendt.

Lenke til kommentar

Er det greit for foreldrene at du melder inn de blir det selvsagt et gavekort per person og dermed 3000kr :)

Noen som vet om man regnes som medlem når man er en foresatt?

Meldte inn den ene jenta mi i barnelydbok klubben, og lurer om jeg så kan melde inn meg selv og få et kort der også?

Lenke til kommentar

Bedre enn 1000 kr enn 0 kr vel. he he Men jeg ser poenget ditt

Edit: Bare husk å avbestill hovedbøkene, samt melde deg ut etter et år.

Avbestilte nettopp min første hovedbok. Men reagerte at jeg ikke fikk noe mail om ny hovedbok, slik de hadd elovet. Oppdaget dette ved en tilfeldighet (eller mer det faktum at jeg har bestilt så mye).

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Jeg meldte meg inn i 8 klubber på tirsdag før begrensningen på en klubb kom, 3000kr i gavekort. De andre klubbene har jeg ikke blitt medlem av, tydeligvis. Men wo cares. Dvd-er og bøker til 3000kr gratis til meg! :D

Kan jeg melde meg inn i flere klubber, og velge den ordinære velkomspaken? Var noen tilbud der som ikke var så dumme også.

Lenke til kommentar
Er det greit for foreldrene at du melder inn de blir det selvsagt et gavekort per person og dermed 3000kr :)

Noen som vet om man regnes som medlem når man er en foresatt?

Meldte inn den ene jenta mi i barnelydbok klubben, og lurer om jeg så kan melde inn meg selv og få et kort der også?

Kjekt å bruke ungane sine til alt dem er verdt..

Monty Pythons Complete Box-set <- noen som har peil om det er hele serien og om det er engelske undertekster?

EDIT: Fant ut. Ja, både engelske og norske

Det blei Monty Python (hele serien) og en Kurosawaboks med Tre samuraier, Skjulte festningen og Livvakten, og 1900. Må låne mammas navn :p Må ha mer! Utrolig hvor gnien man blir når man har 1000kr som skal kun brukes der.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...