Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Her på forumet er det ikke tillatt å poste oppfordringer til brudd på norsk lov, deriblant forslag om svindel. Det vil si at oppfordringer til å lure bokklubben ved å bruke falsk navn/adresse og så videre ikke vil bli godtatt, eller måter å omgå tekniske sperrer dersom det er/blir implementert nå som begrensningen på ett gavekort er eksplisitt nevnt på sidene. Ei heller poster som skryter av at de har lurt systemet ved metoder som regnes som svindel.

Jeg orker ikke å gå gjennom 100 sider med poster for å luke ut slike innlegg, men vi vil altså ikke se flere av dem.

Så lenge folk har registrert seg på ærlig vis er det derimot ikke vårt problem om Bokklubben har forregnet seg. :cool:

Edit: Får vel legge til at som vanlig skal denne posten ikke kommenteres her i tråden. Dere må gjerne sende meg en PM om dere har spørsmål om dette. (Men jeg kan ikke svare for hva bokklubben gjør og ikke gjør med saken, det får dere eventuelt spørre dem om.)

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre så er bokklubben veldig ustabile i dag.

Heldigvis har jeg klart å bestille tre simpsos sesonger samt meldt inn foreldrene mine i flere klubber. (Med deres tillatelse selvfølgelig). Håpet jeg skulle få rukket å bestille flere sesonger av simpsons i dag, men det ser mørkt ut dessverre.

Lenke til kommentar
De hadde vell ikke regnet med at så mange lesehester, ehm, jeg mener filmentusiaster skulle komme til å besøke siden demmers. :cool:

Spesielt ikke etter at det ble varslet om noen som hadde fått trukket beløp fra sine gavekort, og "alle" plutselig skulle forte seg å bruke gavekortene sine. :!:

Jeg rakk forøvrig å bruke mitt (foreløpig) siste gavekort på 24 sesong 4 & 5 før siden kollapset igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...