Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg krav på å klage til bokklubben da de har slettet 3 av mine medlemsskap, samt trukket tilbake gavekortene på de? Jeg hadde bestilt for alle gavekortene, som lød på 1000 kroner hver, og noen av filmene var attpåtil sendt.. Vil nødig sitte igjen med masse regninger..

Lenke til kommentar
Hva sto det på ordrebekreftelsen du fikk?

Takk for din bestilling.

Din ordre er registrert: 30/10/2007

Ordrenummer: 91 216 622

Bestillingen vil bli sendt deg så raskt varene ankommer vårt lager.

Du kan til enhver tid sjekke din ordrestatus i www.bokklubben.no under 'Din side'.

----------------------------------------------------------------------------

Din bestilling består av....

Lenke til kommentar
Så at bokklubben hadde inn Scarface på lager, men finner ikke ut om det er den fra 1983 eller den fra 1932. Er ute etter den med Al Pacino fra 1983. Noen som vet hvilken utgave dette er?

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....p;rom=AK

Coveret som er bildet av der, er faktisk den orginale Scarface til Howard Hawks og ikke Brien De Palma sin remake, så enten er teksten gal eller så er bildet galt. Jeg har faktisk begge to, men uansett er det jo ingen tragedie med mindre du allerede har Hawks utgaven, da begge er bra filmer. Hawks ble også regnet som den største hollywood regissøren uten noe stort navn, alle har jo hørt om Kubrick, Speilberg, eller Chaplin (for å ta noen fra Hawks sin tid). Hawks er derimot et ukjent navn for de fleste, men han var en dyktig regissør.

Riktignok brukte han karrieren til serieprodusere klisje fulle filmer for Hollywood baroner som Darryl Zanuck, noe alle i hans generasjon gjorde. Han gjorde det på en dyktig måte han kunne hollywood klisjeene godt samtidig som han presset grensene, bla. med at så å si samtlige av hans filmer har sterke og seksuelt selvstendige kvinner noe som var uvanlig på den tiden.

PS. Fikk gavekort i dag, 750 kroner Bokklubbens kunst og kultur, fortsetter med krim å spenning å håper å innkassere det også.

Endret av modin
Lenke til kommentar
Jeg har fått ett gavekort på 750kr...

men på EMNET i E-Posten står der Velkomstgave - Gavekort Kr 1000

Har de ikke rukket å endre det?

Det sier vel litt om pågangen til Bokklubben :p

Tja, tror ikke alle kundebehandlerene sitter og redigerer automail, websiden osv.

Ser ut til at de har fjernet "snarvegen" til 1000,- kortene også nå. :O

Lenke til kommentar
Jeg fikk 3 gavekort i dag:) Det stårt at de er på 1000kr :D

Jeg fikk 12, noe som kommer i tillegg til ett gavekort på 1000 kroner fra før av. I mailens emnetittel står det at de nye gavekortene er på 1000 kr, men lenger ned i mailen står det 750.

Lenke til kommentar

Da lå det 7 gavekort i hotmailen min :D Det står dobbelt opp at det er 1000 kroner, jeg skal skjekke nå om det er rett eller om det "bare" er 750 :p

Er på skolen og disse pcene går jo faen treigere enn min gamle Mac

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...