tharshan Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Likte verkeleg den techno musikken. Er det nokon som veit namnet på den, og dei andre? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 SoulSheen var det techno/elektronika/osv tingen med de to damene på scenen som sang + to menn som gjorde noe annet. Det irriterer meg at jeg ikke husker navnet på de som vant battle of bands. Ellers så var det et metal band med navn silent vanqish eller no, som tilforveksling ble utalt silent wankers en del ganger. Pantheon eller no var også i batle of bands tror jeg (helt sikkert feil staving i de 2 siste navnene). Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Det var sånn musikk dei spelta av utenom den greia. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Swiftside var også navnet på et av bandene i Battle of the bands. De beste etter min mening Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Dte sånn musikk som vart spelt av utenom/ om kvelden. Ingen som veit? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva snakker du om nå? altså musikk som ble spilt av deltagere i hallen eller kom lyden fra scenen? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva snakker du om nå? altså musikk som ble spilt av deltagere i hallen eller kom lyden fra scenen? Lyden kom frå scenen Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg jobbet på scenen. Jeg kan jo foreksempel si at på åpningsdagen hadde vi mye band. Soulsheen var de som hørtes ut som trance. Alt annet untat swiftside var metal/osv. På torsdagen var strongman og wrestlig, og til slutt compo. Og på lørdag var det miss HW og Lene A og sluttet med compo finaler. Så, jeg vet at vi ikke spilte noe musikk under compoer, defor er det enten soulsheen elelr deltageres musikk du leter etter. Og det er nok ingen som husker alle tracksene. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvis nokon hugsa, så skrik ut! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg spilte en god del Jamiroquai på PA'n. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 EG veit ikkje hvilken det er før eg får høyrt musikken... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 SoulSheen var det techno/elektronika/osv tingen med de to damene på scenen som sang + to menn som gjorde noe annet. Det irriterer meg at jeg ikke husker navnet på de som vant battle of bands. Ellers så var det et metal band med navn silent vanqish eller no, som tilforveksling ble utalt silent wankers en del ganger. Pantheon eller no var også i batle of bands tror jeg (helt sikkert feil staving i de 2 siste navnene). Silent Wankers og Pantheon var metalbandene som spilte på torsdag. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Nokon som veit nanmna på alle soundtrack som vart spelt under miss hardware ? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 SoulSheen var det techno/elektronika/osv tingen med de to damene på scenen som sang + to menn som gjorde noe annet. Det irriterer meg at jeg ikke husker navnet på de som vant battle of bands. Ellers så var det et metal band med navn silent vanqish eller no, som tilforveksling ble utalt silent wankers en del ganger. Pantheon eller no var også i batle of bands tror jeg (helt sikkert feil staving i de 2 siste navnene). Eg trur at de ter SoulSheen dersom musikken deria vart spelt utanom den konsterten. Men kor kan eg høyre dei og bekrefte at dte var den musikken eg likte? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hei! Beklagar for trippel post. Men eg har til slutt funne ut av vhilken song det var. Timberland - The way i are Høyrte den tilfeldigvis på kompisen PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg