ThorB Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) hei. håper noen kan hjelpe meg litt med div layout. er ny på å bruke div til layout. har gått for tables før, siden det er det jeg behersker best. <style type="text/css"> <!-- body { text-align: center; /* for IE */ } #hoved { margin: 0 auto; /* align for good browsers */ text-align: left; /* align content */ width:647px; } #midten { background-image:url(images/midten.gif); background-repeat:repeat-y bottom left; width:647px; } #bunn { background-image:url(images/bunn.gif); width:647px; height:57px; background-repeat:no-repeat; } #topp { background-image:url(images/topp.gif); background-repeat:no-repeat; width:647px; height:11px; } --> </style> <div id="hoved"> <div id="topp"></div> <div id="midten"> test</div> <div id="bunn"></div> </div> det er et mellomrom mellom topp-div og midt-div... jeg greier ikke å fjerne dette mellomrommet i IE6... noen som har peil? EDIT (Løsning): ved å legge inn css på den div'en som trøbblet font-size:8px; litt mystisk at de andre div'ene ikke hadde problemer... hmm nei de andre var bilder som var høyere enn vanlig font. jaja da vet jeg det å... litt komisk å bli såpass satt ut av spill, på en så liten ting! Endret 8. oktober 2007 av thor918 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå