Perkeleh Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har et lite problem med min ny-innkjøpte Acer Aspire 5720Z, og skulle gjerne ha brukt Recovery-funksjonen. Men er det noen som kan fortelle meg HVORDAN jeg gjør det? Har googlet litt, men finner ikke stort av interesse. Og Acer sine sider forteller meg INGENTING... (Er slik Disck To Disck-Recovery-funksjon på den ) På forhånd takk Per Lenke til kommentar
trallenils Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har et lite problem med min ny-innkjøpte Acer Aspire 5720Z, og skulle gjerne ha brukt Recovery-funksjonen. Men er det noen som kan fortelle meg HVORDAN jeg gjør det? Har googlet litt, men finner ikke stort av interesse. Og Acer sine sider forteller meg INGENTING... (Er slik Disck To Disck-Recovery-funksjon på den ) På forhånd takk Per 9665332[/snapback] Du bruker Acer eRecovery for å gjøre det, skal ligge på den grønne empowering technology baren. Så velger du restore to factory default (eller noe i den duren). Lenke til kommentar
magneman Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har selv gjort dette, og det er veldig lett. Du trykker på recovery tingen, og du trykker på der det står restore to factory ett eller annet. Du gjør det, dermed gjør du hva som står og blir gjort. Nå husker jeg ikke helt eksakt man skulle gjøre etter det, men tror ikke det var mer. Etter at du har trykka på det så partisjonerer den discplassen og slik, akkurat som den gjorde da du fikk maskinen. Lenke til kommentar
Perkeleh Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Har et lite problem med min ny-innkjøpte Acer Aspire 5720Z, og skulle gjerne ha brukt Recovery-funksjonen. Men er det noen som kan fortelle meg HVORDAN jeg gjør det? Har googlet litt, men finner ikke stort av interesse. Og Acer sine sider forteller meg INGENTING... (Er slik Disck To Disck-Recovery-funksjon på den ) På forhånd takk Per 9665332[/snapback] Du bruker Acer eRecovery for å gjøre det, skal ligge på den grønne empowering technology baren. Så velger du restore to factory default (eller noe i den duren). 9666471[/snapback] That's the problem - har ikke Vista lenger... Men et alternativ er å finne XP-drivere til PC-en, og ettersom Acer KUN har Vista-drivere på sin side, er det litt små-vanskelig... Lenke til kommentar
trallenils Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du bruker Acer eRecovery for å gjøre det, skal ligge på den grønne empowering technology baren. Så velger du restore to factory default (eller noe i den duren). <{POST_SNAPBACK}> That's the problem - har ikke Vista lenger... Men et alternativ er å finne XP-drivere til PC-en, og ettersom Acer KUN har Vista-drivere på sin side, er det litt små-vanskelig... Du kan også trykke alt-f10 under oppstart for å starte recovery, forutsatt at D2D boot står som enabled i bios. Og at du fremdeles har den skjulte partisjonen som inneholder recovery filene. Lenke til kommentar
stmonsen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 bumper denne, da jeg har et lite problem med acer erecoveryen min. har flytta fra dama, der jeg glemte igjen recovery cd'ene mine - så jeg tenkte jeg skulle ordne meg ny disc. men nå når jeg går inn på acer erecovery managementnpå startmenyen står det bare 'initializing erecovery service." uten at det skjer noe mer. siden PC-en sliter litt nå for tiden, tenkte jeg nemlig at jeg skulle kjøre recovery snart. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå