Digranes Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Heisann Får ikke logget meg inn på msn min, og det er ett problem som oppstod noe plutselig... har ingen anelse på hvorfor egentlig ^_^ Får følgende feilmelding når jeg prøver å logge inn; bla bla bla Feilkode: 80048820 Utvidet feilkode: 80048401 ---- Etter å ha googlet litt har følgende IKKE fungert ennå; - Stille klokken riktig - Deaktivere firewall - Skru av "automatic proxy settings" - kjør -> CONTROL timedate.cpl Ingen av disse har hjulpet så langt, noen andre gode forslag ute å går? -mamazboy- Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Fordel å google litt... Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 I did ... hjalp ikke så veldig ^_^ Anyways, fant ut problemet ... var en .dll fil som var ødelagt, bare å laste ned ny å så var det tut og kjør! =P det værste var forsåvidt å finne ut HVORDAN .dll fil det var som var ødelagt, men det gikk seg til ;P -mamazboy- Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 sjekk om denne guiden hjelper deg noe: MSN Messenger Fix for 80048820 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 okokok gammel tråd, men shit au. Google hjelper meg intet, har prøvd så og si alt jeg har komt over. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå