duligot Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Tipper den skruen er festa i variatoren din, og den må du inn og bremse før du kan få skrudd av noe som helst. Ta av kicken og dekselet bak, der inne er variatoren. Få noen til å holde den igjen med ei rørtang e.l, og så kan du skru av mutteren du sliter med. Pass på å ikke ødelegge variatoren din, det er den som står for giringa! Lykke til. Men det er jo ikke skrua som skal av . Det sitter jo en mutter på den ene siden , det må jo gå ann å skru av mutteren uten å røre skrua`? eller så er det jeg som tar feil :s Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hm, så mutteren går ikke rundt i det hele tatt? Da må det være noe som har kilt seg? Har du vært bak det panelet jeg nevnte og kikka? Endret 12. oktober 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
duligot Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hm, så mutteren går ikke rundt i det hele tatt? Da må det være noe som har kilt seg? Har du vært bak det panelet jeg nevnte og kikka? Nei ville helst sluppet å åpne motoren med det første . Men måman så måman. Finnes det noe som "løser" bedere enn olje?? Endret 12. oktober 2007 av duligot Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei ville helst sluppet å åpne motoren med det første . Men måman så måman. Finnes det noe som "løser" bedere enn olje?? Ja, rustløser løser en del bedre enn olje. Det får du kjøpt hos bilrekvisita! Lenke til kommentar
duligot Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, rustløser løser en del bedre enn olje. Det får du kjøpt hos bilrekvisita! er det mer sansynlig at den løsner da?? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 er det mer sansynlig at den løsner da?? I og med at jeg ikke har sett prosjektet ditt er det nesten umulig å si. Du kan jo prøve, eller så får du ha av kicken og dekselet bak og se hva du finner. Om det er den bolten jeg tror det er går den til variatoren og resten av drivlinja. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) kan man få kjøpt 17 tenners drev uten å kjøpe i sett til fz ?? Skal få av bakhjulet i morgen . Åpner motoren og ser . Endret 12. oktober 2007 av duligot Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Drev å drev, automatgira mopeder har ikke samme type drev som en girmoped. Det er tannstag i forskjellige versjoner, syns å huske at MC-deler solgte sånne til FZ før i tida i allefall. De må du bl.a ha presse for å montere, da de skal ha et lager på osv... Lenke til kommentar
duligot Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Kom fra posten nå . Hentet trim sette og noen andre deler ! har klarlakket halvparten av delene. Endret 13. oktober 2007 av duligot Lenke til kommentar
duligot Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Burde jeg klage over dette?? Bulk der hvor luft filteret skal være ,var der da det kom nytt fra mc deler. Endret 18. oktober 2007 av duligot Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Klart du skal klage! I verste fall struper det lufttilførselen, ikke bra. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det struper nok ikke mye, hadde jeg vært deg så hadde jeg spurt om du kunne fått avlsag på 100 kr elns på neste ting du bestiller jeg da Går de ikke med på det så krever du en ny Ang muttera som sitter fast, prøv å slå litt på den! (ikke slå den rund) Kan hende den har rusta fast i felgen Lenke til kommentar
duligot Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Nå har jeg fått alle delene inn i hus så kommer nok til å bli ferdig montert fort etter lakking. Har fått problemer med at hullene hvor skrua skal gå igjennom ikke er pussa godt nok ned fra fabrikken. Når man tar vekk olje tanken (som jeg har gjort) kan man fjerne olje pumpa å sette inn en stål plade og en pakkning ? slenger inn noen bilder snart. har fått montert sylinderen men sliter somsagt med topplokket . Endret 5. november 2007 av duligot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå