Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Suzuki fz50 hjelp til prosjekt ?


duligot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fet lakk!, kjøp en fet lykt du liker, sett på værsting trim :p , cross-styre?, rs felger kanskje. modde skjermer.

 

eller rett og slett gjøre den helt original

9665375[/snapback]

 

Har 2 til som er helt orginale så jeg har tenkt å gjøre den litt anderledes. Må

så klart være så org som mulig men må prøve å finne på noe :p Liker det orginale styret så tror jeg beholder det . skal kjøpe trim sett fra mc-deler så tror nok det blir en liten farts økning ;D

Lenke til kommentar

Får faen ikke av bakhjulet. er det en teknikk ?:p er jo bare en mutter der (ganske rusten men har hatt på masse olje ) . Har prøvd med en forlenger på 5 meter den satt bom fast xD har fjernet den lille metall pinnen .

 

Synes dere jeg burde beholde de hvite skjermene/dekslene eller ha de i en annen farge?? er ingen farger som passer spess med gult så....?

 

(Har også MassE reservedeler hvis noen trenger noe for en veldig billig penge.)

Endret av duligot
Lenke til kommentar
gult og svart er jo ganske gromt da

9665710[/snapback]

 

har tenkt på svart men kom fram til at jeg ikke er den største fan av lillestrøm xD så det ble litt feil :p men sakader ikke å prøve. er veldig førnøyd med lakke

hittil.

Endret av duligot
Lenke til kommentar
hehe..jaja..det er verd et forsøk, men hvis det blir for ille er det jo bare å lakkere enda et lag med en annen farge:Dkoster litt da men

 

Blir ikke så dyrt med lakk er bare plast dekslene som jeg kansje skulle farge svarte. Hva skal jeg gjøre med skrua på bak hjulet . Den sitter helt fast :p

Lenke til kommentar
ser ut som om det skal være en skrue på den andre siden av mutteren også...har du prøvd å skrue opp på andre siden?

 

Det er den skrua som drar bakhjulet rundt.

 

på den andre siden : post-120296-1192118372_thumb.jpg

 

Har også bestilt trim i dag :Forgasser 16mm, sylinder 45mm, topplokk, stempelkit 45mm, trennplugg NGK B7HS, innsugning, trimpotte, reedventilblad, reedventilhus, pakning exrør/sylinder, pakning topplokk og pakning stylinder.

Endret av duligot
Lenke til kommentar

Tipper den skruen er festa i variatoren din, og den må du inn og bremse før du kan få skrudd av noe som helst. ;)

Ta av kicken og dekselet bak, der inne er variatoren. Få noen til å holde den igjen med ei rørtang e.l, og så kan du skru av mutteren du sliter med. :)

Pass på å ikke ødelegge variatoren din, det er den som står for giringa!

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...