pelo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har bestilt et Gainward GeForce 8800GTS, men lure på og kanselere denne til fordel for et Sapphire Radeon HD 2900 PRO 1GB GDDR4. Problemet er at jeg trenger kortet ganske raskt fordi jeg har et HD2400XT som ikke er brukendes... Hva vil dere her på forumet anbefale?? 8800GTS kortet blir ikke sendt før den 10.10. Lenke til kommentar
$ig Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gå for GTS kortet, bra valg 1GB minne trenger du aldeles ikke;) Bare et salgs trikks ATI bruker. GTS yjeeee Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) I disse dager ville jeg gått for ett Sapphire Radeon HD 2900 Pro 512 el 1Gb.Istedet for å høre fanboy utsagn, bør du heller google litt, og finne frem tester ect.Det er ikke uten grunn Nvidia (om ca 1 mnd?) snart lanserer bla. en forbedret versjon av sine 8800gts kort.Begge de store trådene om skjermkortene finner du nok innen de siste 15 trådene i skjermkort kategorien...... Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå