Big_Mac Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei. Jeg har et lite problem. Jeg skal kjøpe en Xbox 360, men vet ikke om den kan kobles til Bang & Olufsen TVen vår. Den har to SCART-innganger, men det er ingen AV-knapp på TV-kontrollen. Vennligst svar snarest PS: Vi har en Beovision MX6000 DS. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei Etter som jeg forstår så er ikke TVen din en flat-tv? Du kan koble X-Boxen gjennom scart.. du må bare ha en så dingsebomst som du plugger de tre ledningene i... (gul ledning, rød ledning og hvit ledning). Jeg tror denne følger med... i allefall på core-versjonen fordi på den følger ikke komponentkabelen med. Det beste hadde vært om du hadde komponentinngang på TVen... de er å finne på vanlige CRT-TVer også... men det er skjeldent. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Prøv å trykk 0 på fjernkontrollen. Mange TVer har 0 istedenfor A/V. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Prøv å trykk 0 på fjernkontrollen. Mange TVer har 0 istedenfor A/V. Han har ikke kjøpt X-boxen ennå Jeg tror ikke B&O bruker 0 heller. Vi hadde B&O TV før i tiden og denne hadde en grisetung stålfjernkontroll. Hvis man skulle ha noe inn på f.eks scart, satelitt på den måtte man trykke på den knappen med samme navn. På den tror jeg scart het Scr1 og Scr2. Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du må inn på menu og stille Scart 2 til V-Tape2 elle V-AUX eller noe sånt, husker ikke helt pluss det kommer litt ann på hvilken modell tv'en er. Og hvis du har fjernkontroll med skjerm så må du trykke inn en kombinasjon for å komme inn på instillingene å legge til V-Tape2/V-AUX manuelt på fjerkontrollen. For den gamle typen fjernkontroll uten skjerm blir det vel Shift + V-Tape eller noe sånt. Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Tusen takk. Er oppgitt selv over at vi har B&O, siden alt er så knotete. Takk for alle svar. Big MAC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå