ZimBim Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som vet om man må betale toll når man handler fra shg.no? De har lager i Danmark og sender der fra, men siden ser nå ellers norsk ut og har no domene. Eller har det ikke noe å si for tollvesenet? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Shg fortoller varene for deg. Prisene deres er inkludert moms. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er uansett ikke toll på elektronikk. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er ikke toll på elektronikk, det SHG gjør, er at de fortoller varene for deg, det vil si at de trekker fra "Dansk" moms før innførsel til Norge og fører på "Norsk" moms, dette er ikke noe du trenger tenke på, du forholder deg til SHG som om de var ett norskt firma (Noe de på sett og vis egentlig er, selv om de opererer fra Danmark) Lenke til kommentar
Caze Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bare vær klar over at SHGs hovedlager i Danmark har store problemer med levering pga streik blant de lageransatte. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bare vær klar over at SHGs hovedlager i Danmark har store problemer med levering pga streik blant de lageransatte. Vel, de fortjener bedre lønn... Noe jeg virkelig håper de får. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bare vær klar over at SHGs hovedlager i Danmark har store problemer med levering pga streik blant de lageransatte. Vel, de fortjener bedre lønn... Noe jeg virkelig håper de får. Håper ikke jeg siden varene vil koste mer. Mvh: En som tenker på andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå