pjotrogsteik Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg vet ikke om dette er den rette plassen jeg skal skrive dette siden det , handler om internett, men i hvert fall. Som tittelen sier hvordan sletter man cookies ? Endret 8. oktober 2007 av pjotrogsteik Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du kan laste ned CCleaner det rydder opp ein god del. Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Takker for svar. Jeg hadde visst det programmet fra før av. Da veit jeg i hvert fall hva det kan brukes til. Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Men en ting forresten fungerer dette med Mozilla ? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja CCleaner fungerer med Mozilla. Trykk Ctrl+Shift+Delete i Firefox for å slette det du vil av "Private data". Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kaker smaker godt, hvorfor slette? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kaker smaker godt, hvorfor slette?Morsommen... Jeg vil anbefale å gjøre det enkelt gjennom FF. CTRL + SHIFT + DEL, som maedox skrev er vel det enkleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå