4MB Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hmm.. Ser at når jeg skal starte opp CS:S kommer det opp at jeg må oppdatere skjermkortet. Jeg gikk inn på linken, fant frem til utgaven jeg har og lastet ned. Så installerte jeg og restarta PC-en. Men den advarselen forsvant fortsatt ikke. Har prøvd dette flere ganger. Noen som har en anelse på hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kva skjermkort har du? Har du den nyaste patchen te spelet? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 nVidia GeForce 7900 GT/GTO. Det har ikke noe med spillet å gjøre. Så på en side der man kunne skjekke om PC-en var kompatibel med utvalgte spill, og der sto det også at jeg ikke hadde installert oppdateringen.. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du kan laste ned den nyaste drivaren te skjermkorte her http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Lenke til kommentar
4MB Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Har installert og restarta nå, men det virker fortsatt ikke Video.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå