Gå til innhold

Går det an å lage cs server på egen privat-pc?


Anbefalte innlegg

Går det an å lage cs server på egen privat-pc? Hvis jeg skaffer meg laptop og bruker ip adressen dens som server ip og kjører den som egen cs server, vil det funke? Hvordan gjøres dette. Vet ikke om dette er postet riktig eller om det skal være under nettverks forumet, men men. På forhånd, takk :thumbup:;)

Endret av iMedia_4226
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går det an å lage cs server på egen privat-pc? Hvis jeg skaffer meg laptop og bruker ip adressen dens som server ip og kjører den som egen cs server, vil det funke? Hvordan gjøres dette. Vet ikke om dette er postet riktig eller om det skal være under nettverks forumet, men men. På forhånd, takk :thumbup:  ;)

9664800[/snapback]

 

har aldri forsøkt cs,spiller wolfenstein-ET, men følger det med et egen program som heter console eller lignende?

Lenke til kommentar

men glemte nesten en ting...jeg kjører en enemy territory server hjemmeifra...

men du må ha god opplinje,for hver som skal koble seg til serveren trenger rundt 100KB/s :eek:

bare sånn at du vet :)

jeg dreit på draget der for jeg hadde i utgangspunktet for dårlig linje med 350KB/s opp og kunne derfor bare ha 3 og 1/2 spiller på serveren,

vi kræsja hele nettverket når vi var 5 for å si det sånn...tok meg en halv time for å få det til å funke igjen..he he :lol:

men tror den forrige linken dekker det meste..det blir mye lesing for deg den nærmeste tiden..brukte ca 1mnd å scripte ferdig alt av config og finne mod osv...men lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...