Gå til innhold

Rampestreker på lager? :D

Kr1ssy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller så funker av og til fjernkontroll-trikset.. stå utenfor stuevinduet til naboen og bytte kanal... hmm.. funker av og til... eller ringe opp en telefonkiosk som man ser (bør sitte inne og se ut på gata, slik at dere ikke synes) og nevne hva slags klær o.l. stakkaren som tar telefonen har på seg.. f.eks.: "Du kler den røde kåpa, du burde virkelig prøve med et grønt skjerf istedenfor det kjipe svarte.." De blir helt satt ut! moahaha

Lenke til kommentar
*snip*

Åh, den var ond! :p

Jeg vil anbefale noe jeg selv ble utsatt for av kompisene mine. Det passer helt perfekt i høstmørket og. Ja den er litt ond den og, men hvis dere avslører dere til slutt og forklarer, så tror jeg dere blir tilgitt.

Etter når mørket faller, helst etter 8-9 tida, list dere til offerets hus. Da sitter de antakelig i stuen og koser og aner ingenting. Ta med dere lommelykt og lys først inne for å få deres oppmerksomhet. Så kan dere lage rare lyder, banke på dører og vinduer og skremme vettet av dem. Bare husk at med en gang griper telefonen, bør dere også gripe inn for å slippe alt for mye forklaringer etterpå.

Lenke til kommentar

Bør prøves!!

Skift ut white-board tusjene til lærern med sprittusjer.

Annen god en:

lur noen fakeballs oppi golf-baggen til kompisen (husk å insistere å være med)

Ja, jeg har flere:

lag deg en hai-finne (typisk tegnefilm, men fungerer på ferie(ikke i norge hvis det ikke er nordlendinger det er snakk om)(inget ondt mot nordlendinger)

ende en:

trim lighteren til en av røykekompisene dine(fungerer også på familie)

klasikker:

bølleringin (på dører eller telefon)

nest siste:

koble inn en hemmelig strømmbryter til feks TV'en

siste for denne gang:

brannalarmen på skolen

Endret av Slim91
Lenke til kommentar
Bør prøves!!

Annen god en:

lur noen fakeballs oppi golf-baggen til kompisen (husk å insistere å være med)

Ja, jeg har flere:

lag deg en hai-finne (typisk tegnefilm, men fungerer på ferie(ikke i norge hvis det ikke er nordlendinger det er snakk om)(inget ondt mot nordlendinger)

ende en:

trim lighteren til en av røykekompisene dine(fungerer også på familie)

klasikker:

bølleringin (på dører eller telefon)

nest siste:

koble inn en hemmelig strømmbryter til feks TV'en

siste for denne gang:

brannalarmen på skolen

Den øverste gjorde vi hele tia! Veldig skøy når de måtte hente sprit for å vaske av tavla!

Lenke til kommentar
Bør prøves!!

Neste uke spansktime skal bli enda bedre, enn dagens mattetime.

Der læreren ikke oppdaget tegningen av et mannlig kjønnsorgan, før han ble spurt om hvorfor han hadde slike groterske tegninger på tavla av en jente... Det bær prøves, ganske uskyldig men morro når alle får mild latterkrampe og læreren skjønner ikke hvorfor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...