henkeZ Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Hei, Håper ikke jeg har postet feil nå. Det var nesten en hel side om meg i Vikebladet(ei avis på sunnmøre). Norges yngste pressefotograf? Endret 8. oktober 2007 av jhdjupvik Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Dette kan da ikke være deres alvor. Skal vi lese nynorsk på akam og nu? Mvh Tim Typo EDIT: Kanskje på sin plass med en liten forklaring. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være nødvendig med advarsel om nynorsk. De fleste av oss forstår da det uten problemer. Endret 8. oktober 2007 av fototim Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 EDIT: Kanskje på sin plass med en liten forklaring. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være nødvendig med advarsel om nynorsk. De fleste av oss forstår da det uten problemer. 9664722[/snapback] OK, fjernet det nå... Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Fantastisk artig. Fortsett slik så blir du nok en suksessrik fotograf en dag. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Morsomt å lese.. frem til jeg skjønte at du bruker Sigma 70-200 2.8 på D200'n din Endret 8. oktober 2007 av Jurgis Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye Jan Henrik Det er skikkelig gøy med bilder på trykk. Og ekstra gøy er det nok, når du er så ung. Mvh Tim Typo Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye Jan Henrik Det er skikkelig gøy med bilder på trykk. Og ekstra gøy er det nok, når du er så ung. Mvh Tim Typo 9665133[/snapback] Tusen takk fototim Jurgis, hva er galt med at jeg bruker Sigma 70-200/2.8 på D200 min? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Her på forumet blir optikk prioritert før kamera. D200 hadde fortjent bedre Ellers får du ha lykke til Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Morsomt å lese.. frem til jeg skjønte at du bruker Sigma 70-200 2.8 på D200'n din 9665110[/snapback] Ja, hva er galt med det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva kan jeg si ... jeg er misunnelig hvertfall Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Her på forumet blir optikk prioritert før kamera.D200 hadde fortjent bedre Ellers får du ha lykke til 9665164[/snapback] Et objektiv til 15k ble litt for dyrt for meg.. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Et objektiv til 15k ble litt for dyrt for meg.. :!:Uansett hvilket utstyr du bruker så er det ikke bare-bare å være presse-fotograf som 12-åring, Jurgis er nok bare misunnelig han også skal du se Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Et objektiv til 15k ble litt for dyrt for meg.. :!:Uansett hvilket utstyr du bruker så er det ikke bare-bare å være presse-fotograf som 12-åring, Jurgis er nok bare misunnelig han også skal du se 9665206[/snapback] Mulig det kom feil ut, men jeg personlig mener (det er vel faktisk bevist), at det er objektivet som fanger motivet. I og for seg er det jo fotografen, men objektivet er hvert fall viktigere enn kamerahuset når det kommer til skarpheten. Men for å se på det fra en annen vinkel: med det kamerahuset klarer du deg i mange år fremover Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mulig det kom feil ut, men jeg personlig mener (det er vel faktisk bevist), at det er objektivet som fanger motivet. I og for seg er det jo fotografen, men objektivet er hvert fall viktigere enn kamerahuset når det kommer til skarpheten.Men for å se på det fra en annen vinkel: med det kamerahuset klarer du deg i mange år fremover 9665224[/snapback] Ikke gjør samme feilen som jeg gjorde. La gutten kose seg over publisert bilde og gromkamera. Han fortjener ros i stedet for pirk. Basta. Mvh Tim Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye Jan Henrik Det er skikkelig gøy med bilder på trykk. Og ekstra gøy er det nok, når du er så ung. Mvh Tim Typo 9665133[/snapback] Sier det samme, gratulerer..morsomt å se for en gammel dame, som er nybegynner med digitalt speilrefleks RandiA Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Sorry for å sprekke nyheten men ifølge Guinness rekordbok, var verdens yngste pressefotograf 6 år og kom fra Kina. Kilde Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Sorry for å sprekke nyheten men ifølge Guinness rekordbok, var verdens yngste pressefotograf 6 år og kom fra Kina. Kilde 9665411[/snapback] Viste at den kom før eller siden...hehe :!: Jaja... Er jo Norges yngste da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Sorry for å sprekke nyheten men ifølge Guinness rekordbok, var verdens yngste pressefotograf 6 år og kom fra Kina. Kilde Ikke det at det gjør meg noe, men "verdens yngste" burde vel stått i hermetegn i artikkelen, men la oss ikke henge oss opp i detaljer. Gutten er 12 og er god nok til å få bildene sine publisert i avisa, om han er yngst eller ikke spiller ingen rolle, han har noe å være stolt for, og det er vel egentlig det som teller. Du har kommet langt om du er i avisa når du er så ung, tenk hvor mange muligheter du kan få i fremtiden Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 selv om du ikke er verdens yngste så er ihvertfall jeg imponert. stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå