Gå til innhold

Norges yngste pressefotograf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan da ikke være deres alvor. Skal vi lese nynorsk på akam og nu?

Mvh Tim Typo

EDIT: Kanskje på sin plass med en liten forklaring. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være nødvendig med advarsel om nynorsk. De fleste av oss forstår da det uten problemer.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
EDIT: Kanskje på sin plass med en liten forklaring. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være nødvendig med advarsel om nynorsk. De fleste av oss forstår da det uten problemer.

9664722[/snapback]

OK, fjernet det nå...

Lenke til kommentar
Gratulerer så mye Jan Henrik :) Det er skikkelig gøy med bilder på trykk. Og ekstra gøy er det nok, når du er så ung.

Mvh Tim Typo

9665133[/snapback]

Tusen takk fototim :)

Jurgis, hva er galt med at jeg bruker Sigma 70-200/2.8 på D200 min? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Et objektiv til 15k ble litt for dyrt for meg.. :!:
Uansett hvilket utstyr du bruker så er det ikke bare-bare å være presse-fotograf som 12-åring, Jurgis er nok bare misunnelig han også skal du se ;)
Lenke til kommentar
Et objektiv til 15k ble litt for dyrt for meg.. :!:
Uansett hvilket utstyr du bruker så er det ikke bare-bare å være presse-fotograf som 12-åring, Jurgis er nok bare misunnelig han også skal du se ;)

9665206[/snapback]

Mulig det kom feil ut, men jeg personlig mener (det er vel faktisk bevist), at det er objektivet som fanger motivet. I og for seg er det jo fotografen, men objektivet er hvert fall viktigere enn kamerahuset når det kommer til skarpheten.

Men for å se på det fra en annen vinkel: med det kamerahuset klarer du deg i mange år fremover :)

Lenke til kommentar
Mulig det kom feil ut, men jeg personlig mener (det er vel faktisk bevist), at det er objektivet som fanger motivet. I og for seg er det jo fotografen, men objektivet er hvert fall viktigere enn kamerahuset når det kommer til skarpheten.

Men for å se på det fra en annen vinkel: med det kamerahuset klarer du deg i mange år fremover :)

9665224[/snapback]

Ikke gjør samme feilen som jeg gjorde.

La gutten kose seg over publisert bilde og gromkamera. Han fortjener ros i stedet for pirk. Basta.

Mvh Tim

Lenke til kommentar
Gratulerer så mye Jan Henrik :) Det er skikkelig gøy med bilder på trykk. Og ekstra gøy er det nok, når du er så ung.

Mvh Tim Typo

9665133[/snapback]

Sier det samme, gratulerer..morsomt å se for en gammel dame, som er nybegynner med digitalt speilrefleks :)

RandiA

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Sorry for å sprekke nyheten men ifølge Guinness rekordbok, var verdens yngste pressefotograf 6 år og kom fra Kina. Kilde

Ikke det at det gjør meg noe, men "verdens yngste" burde vel stått i hermetegn i artikkelen, men la oss ikke henge oss opp i detaljer. Gutten er 12 og er god nok til å få bildene sine publisert i avisa, om han er yngst eller ikke spiller ingen rolle, han har noe å være stolt for, og det er vel egentlig det som teller.

Du har kommet langt om du er i avisa når du er så ung, tenk hvor mange muligheter du kan få i fremtiden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...