- Blaster - Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Noen som vett hvordan man fjerner info som blir lagret av internett explorer? Jeg tenker på alt du skriver i søkefelt og lignende. Er det noe programm som gjør dette? Lenke til kommentar
abene Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Er det cookies du mener? Info om Internet Explorer Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 nei, jeg mener d der autofinish driten som popper opp i hvert ett søkefelt. Jeg har fjernet coockies og temporary internett files, men de dukker opp ennå. Lenke til kommentar
abene Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Dette funker i IE 6 Tools, Internet Options, Advanced, Browsing... Fjern hak ved "Use inline autocomplete" Det er vel dette du mener? Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 nei. den er fjernet. Det kommer ned en boks når jeg skriver i et søkefelt. I denne boksen står alt jeg har søkt på før. Denne infoen må ligge en plass. Er det noen som vett hvor? Evt. om det er et program som fjerner dette? Lenke til kommentar
abene Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 nei. den er fjernet. Det kommer ned en boks når jeg skriver i et søkefelt. I denne boksen står alt jeg har søkt på før. Denne infoen må ligge en plass. Jeg er ikke sikker på hva du snakker om. Hvor er dette søkefeltet? I google eller en annen søkeside? Eller et annet sted? Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 den er i alle. Både altaVista, yahoo osv. D er sånn autofullfør opplegg. Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Under Tools/Internet Options/Content er det noe som kalles AutoComplete hvor du kan stille inn dette. Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 der var den. takker. jeg synes jeg hadde sett det før, men jeg husket ikke hvor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå