Buxa Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har et slakt håndbrekk som såvidt holder bilen hvis jeg parkerer den i svak unnabakke i fri. Vet ikke om disse bilene har en strammeskrue noe sted alá det BMW 3-serien har. Den har nemlig en strammeskrue på selve brekket om jeg ikke tar feil? Noen som vet om Audi 80'n har noe sånt, og isåfall hvor? Lenke til kommentar
vikespen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har et slakt håndbrekk som såvidt holder bilen hvis jeg parkerer den i svak unnabakke i fri. Vet ikke om disse bilene har en strammeskrue noe sted alá det BMW 3-serien har. Den har nemlig en strammeskrue på selve brekket om jeg ikke tar feil? Noen som vet om Audi 80'n har noe sånt, og isåfall hvor? 9664594[/snapback] Hmm, tror det er noe greier inne i bilen, viss du tar å "river" opp askebegeret i midtkonsollen bak håndbrekket tror eg du kan klare å se om det er noe. Husker ikke helt, men viss du ikke finner noe der, så er det i hvert fall muligheter for å stramme det under bilen, fikk gjort det der da eg skiftet bremsene bak på bilen min. Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Under, det er under bilen! ikke riv opp noe inni.... Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Aaaah. Nydelig! Hjertelig takk! Nå blir'e nok saker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå