Gjest Slettet+781234 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei Er det noen som vet om det finnes switch som kan monteres i en 3,5" brønn? Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 nei men det hadde vært genialt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+781234 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 nei men det hadde vært genialt 9664550[/snapback] da får jeg bare prøve bygge om litt;) mye som går Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Biltema solge nettverks kort med switch før Dette er vel en noe ryddigere måte enn å ha masse kabler hengende foran PC-en? hehe Trur det var 5 porter på nettverks korta dems før, om dem fremdeles selges vet jeg ikke.. Men om du absolutt må ha en foran PC-en så kan du jo prøve å få tak i en liten en som du bare modder litt og fester i et deksel eller noe foran Lenke til kommentar
Gjest Slettet+781234 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Biltema solge nettverks kort med switch før Dette er vel en noe ryddigere måte enn å ha masse kabler hengende foran PC-en? hehe Trur det var 5 porter på nettverks korta dems før, om dem fremdeles selges vet jeg ikke.. Men om du absolutt må ha en foran PC-en så kan du jo prøve å få tak i en liten en som du bare modder litt og fester i et deksel eller noe foran 9664703[/snapback] ja prøver finne, men de fleste er for store. *edit* fant en som passer;) flere faktisk. så på feil mål Endret 8. oktober 2007 av Slettet+781234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå