DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Seriøst! Etter de trådene du har laget, virker det som du har jævla mange snåler venner! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hadde han ikkje vert så god venn (som du skriv), eller venn i det heile tatt hadde eg ikkje brydd meg om det. Får han ikkje oppmerksomheit kjem han nok til å slutte med det. Men sidan han er ein (god?) venn er det vel ikkje mykje eg kjem på som du kan gjere. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Seriøst! Etter de trådene du har laget, virker det som du har jævla mange snåler venner! Jeg har heller fått inntrykket av at han er den snåle. =D Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Si til ham at han får et til rumpehull hvis han prøver å krenke juicen din, yo Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 En god venn hører på deg, forstår deg, tar henyn til dine meninger etc. Denne "vennen" din virker ikke særlig god akkurat. Men jeg skal ikke blande meg nevnevedig bort i det. Hvis denne vennen føler like sterkt om deg vil han vel ikke miste deg? Isåfall kan du si at dersom han forteller historien, vil du aldri mer snakke med ham. Hvis du betyr noe for ham vil han nok la være. Om han ikke er en god venn vil han kanskje gjøre det alikevel, og isåfall er det kanskje like greit å bare kutte all kontakt med ham. For historien forteller han i så måte uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå