Tåka Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Noen som spiller Jedi Knight II Outcast her? Jeg må si dette spillet er noe a det beste jeg har spilt siden Systemshock II og Deus Ex geeez det er skikkelig bra jeg tror jeg har spilt det trough 5 ganger nå og blir aldrig lei det!! 8) 8) 8) 8) 8) Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Jo`a, Jedi Outcast er bra det, men SS2 og DeusEx stiller i egen klasse Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2003 Ja SS2 og Deus Ex er best men dette spillet er jaggu meg ikke langt unna til å være et spill i samme klasse mener jeg 8) Og "Push" og "Grip" er noe a det kuleste powers jeg har sett lol Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 jA må si det at det er ikke d dårligste spillet på markedet Men la oss håpe at Knights of the old republic blir like bra Link til none skjerm blider fra det.fra den http://eurogamer.net/content/ss_starwarskotor_x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå