Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som vet om noen kommende fotomesser i Trondheim? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 dette lurer jeg også på Lenke til kommentar
lma Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet om noen kommende fotomesser i Trondheim? Du er ikke alene om å se deg om etter det. Andre nettsider med info er kanskje Fotopia.no? Fotogjengen på Samfundet vet jeg skal holde noen kurs utover, kanskje de arrangerer noe messelignende og? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nordic Light ble jo arrangert i Kristiansund for en 1-2 måneder siden, men et er jo ikke i Trondheim, og den er jo ferdig for i år Lenke til kommentar
wizard_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har ikke hørt noe om messer. Men hvis noen seriøst er interessert i starte opp noe så ta kontakt. Jeg har tenkt litt rundt dette før, og det er absolutt mulig. Det hadde vært arti å dra i gang en fotomesse i Trondheim, det er et godt kreativt miljø der, samtidig som det finnes mange ressurser og potensielle sammarbeidspartnere for et slikt arrangement. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Har ikke hørt noe om messer. Men hvis noen seriøst er interessert i starte opp noe så ta kontakt. Jeg har tenkt litt rundt dette før, og det er absolutt mulig. Det hadde vært arti å dra i gang en fotomesse i Trondheim, det er et godt kreativt miljø der, samtidig som det finnes mange ressurser og potensielle sammarbeidspartnere for et slikt arrangement. Tenker du da på utstilling av bilder og slikt? Hva hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar
parleur Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 På flickr er det en fotointerresert gjeng fra Trondheim som møtes iblant. Gruppa finner du her http://flickr.com/groups/flickrtrondheim/ Men hadde vært fint med fotomesse i Trondheim en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå