icx Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Ok.. er faktisk ikke helt sikker på hva som har skjedd med PC-en nå. Jeg skrudde den på i dagmorges, gikk inn på badet, kom inn på rommet igjen og den var død. "på" knappen ga ingen effekt, men strømknappen bakpå PC-en lyste. Jeg skrudde av strømknappen bakpå PC-en og skrudde på igjen. Da begynte strømforsyningen å pipe ganske lavt, med en ganske høy tone. Vifta snurret i kanskje ett minutt og så stoppet den. Nå virker det som om strømfosyningen er det eneste komponentet som har noe strøm, ingenting annet virker. Hardware: Hiper 580W strømforsyning. Asus A8N-SLI Deluxe eller Premium (husker ikke helt..) XFX GeForce 7900GT Ballistix 2x512MB RAM AMD 3800 2X Håper virkelig at noen kan hjelpe meg litt her.. tanken om at strømfosyningen har sett sine siste dager har streifet litt rundt, men hadde vært kjekt om det fantes en annen løsning Alt utstyret er omtrent 1 år gammelt.. Endret 8. oktober 2007 av icx Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Strømforsyning er ganske nærliggende å mistenke. Eneste måten å vite helt sikkert er å prøve med en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå