S714N Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Har problemer når det gjelder spilling. Programmer kjøres helt fint men når jeg spiller visse spill blir skjermen svart etter noen minutter, jeg får fortsatt lyden fra spillene. Pc`n stopper ikke eller henger seg opp virker det som. Men det virker som skjermen mister kontakt med pc`n. Spesifikasjoner: Windows Vista Ultimate 32bit Intel Core Duo 2.6Ghz Hovedkort: Asus Striker Extreme Socket 775 2 GB Ram XFX Nvidia Geforce 8800GTX 70 GB Raptor harddisk Problemet: Spillene som problemet oppstår i er: World in conflict, Battlefield 2, Loki, Company of heroes, Quake 4 og Counter strike 1.6. Jeg har oppdatert spillene til siste patch. Oppdatert bios, chipset, skjermkort, skjerm drivere og de siste oppdateringene for windows vista. Problemet oppstår på forskjellige tidspunkt i spillene, noen ganger kan jeg spille en time uten at det skjer noe, mens andre kan jeg spille i 5-10 minutter. Håper det er noen som kan hjelpe. Takk! Endret 8. oktober 2007 av S714N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå