dizzykeys Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Etter å ha snoket litt rundt virker det som om de skal begynne på nytt igjen og følge historien slik den er i mangaen. Mangaen var jo knapt halvveis når den første animeen begynte, så den tok en helt egen retning etter vert. Den nye skal følge mangaen. Endret 16. januar 2009 av Mr_Sun Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, jeg måtte sjekke det selv. utrolig kult at de begynner igjen, men dog så lurer jeg på hvordan de skal gjøre det da. Begynner de helt fra starten, eller begynner de der de skiftet rettning(var det når greed dukket opp) Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Noen interesse for den nye serien da? Jeg for min del er fornøyd slik den gamle var, og kommer sikkert ikke til å se den nye. (uten at jeg lover noe ) Lenke til kommentar
peryy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Venter spent på den nye animen som kommer. Har følgt med på mangaen og synes storylinen er langt bedre der. Forhåpentligvis så blir denne FMA versjonen bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå