Fear the Scare Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Forskere: Vis personer bruker mobilen mer enn én time daglig i 10 år, øker risiko faren for hjernesvulst rundt ved siden av hodet der du har mobilen. OG BARN burde IKKE bruker mobil i det heletatt. Min mening Jeg synes det er både en sannhet og tull, men jeg tror at VIS jeg merker hodepine ved mobil bruk så burde en søke lege. Din mening Ja, hva synes du om det? Jeg er 13 år, og i alderen der mobil er litt viktig tror jeg. Men dette angår vell ikke sms? Link: http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/naerings...icle1375918.ece Endret 8. oktober 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er jo slettes ikke alle forskere som mener mobilbruk er skadelig. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Nei, men strålingen fra mobilen i seg selv vet man selv høres farlig ut, strålinger er ikke bra. Endret 8. oktober 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Det er sikkert en ganske ubetydelig helserisiko ved bruk av mobil at det egentlig ikke er noe å bry seg om en gang. Endret 8. oktober 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 JoeCamel: Det trenge ikke være ubetydlig.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Diskutér tema, ikke om hvor vidt trådstarter er 'gammel nok' til å tenke over denne problemstillingen eller ei. Ovenfra og ned-holdningene kan dere spare til en annen hyggelig anledning dere vil spolere. Lenke til kommentar
Shurtape Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Min mening er at dette er en utrolig oppblåst "sak". Aviser som Dagbladet fyller ofte opp med slike "nyheter" når det er mangel på annet stoff. Risikoen er nok veldig liten, med mindre du går med en telefon fra tiden før Nokia 3110 teipet til tinningen eller i underbuksa. Gjør du ikke det ? Nei, da ville ikke jeg giddet å bry meg. Endret 8. oktober 2007 av Shurtape Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 I år 2004 var det omlag 300 stk som fikk en ondarta hjernesvulst. Dette vil si at sjansen for å få hjernesvulst er 0,0064 %. Dersom det faktisk er sant at risikoen øker med det dobbelte, vil det da si at det er en 0,0128 % sjanse for å få svulst. Denne oddsen er så latterlig lav at jeg gir blanke i noen skarva prosenter til. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg og mange andre vil helst slippe en svuls når jeg blir 23 eller 25 i hodet, og desutten var dette fra NettAvisen fra svenske forskere. Lenke til kommentar
Shurtape Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg og mange andre vil helst slippe en svuls når jeg blir 23 eller 25 i hodet, og desutten var dette fra NettAvisen fra svenske forskere. 9664233[/snapback] Åja, de berømte svenske forskerne slår til igjen. Var det ikke de som beviste at månelandingen var fake, at det er jødene som styrer Norge og at CIA sto bak 11 september ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Flyttes til helseforumet. Og forskere sier mye rart, og motsier hverandre. Det finnes klart flere forskere og vitenskapelige undersøkelser som sier at mobil IKKE er farlig enn at det er farlig. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Dette ble fant ut nylig på en annen måte. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Og linker til dine kilder er HVOR? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg og mange andre vil helst slippe en svuls når jeg blir 23 eller 25 i hodet, og desutten var dette fra NettAvisen fra svenske forskere. 9664233[/snapback] Om du leser innlegget mitt ser du at sjansen for å få det, selv når man bruker mobiltelefon, er latterlig lav! Det at noe blir "dobbelt så stor sjanse for" har utrolig lite å si når tallet til å begynne med er lavt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Dette er kun spekulasjoner fra forskernes side. Du burde ta denne påstanden med en god klype salt. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/naerings...icle1375918.ece Siden om saken. Endret 8. oktober 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Skulle gjerne hatt en link til forskningsresultatene beanfan94 sikter til... Noe "man nylig har lest et sted" er et lite troverdig argument. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Ikke nylig, jeg har vist en stund at forskere sa dette, når et NYTT emne blir lagt ut etter rundt 2 månder begyner jeg å lure selvfølgelig. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Men en link er fremdeles nyttig, så har du noe å argumentere med! Dette søket var bra: http://www.google.no/search?hl=no&q=mobil+...-s%C3%B8k&meta= Se første treff, og så de resterende... Endret 8. oktober 2007 av moskus Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Men, folk kan også være uanig med visse ting og det har jeg god forståelse får, de første gangene jeg leste dette brydde jeg meg ikke, men vis det kommer gang på gang ikke sant som jeg sa, blir jeg eller fler litt nervøse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå