Habitats Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Hei Lagde en ny tråd ang dette siden den andre posten kokte bort i NorthQ problemer. Jeg skal bestille meg en ny PSU og så litt på Thermaltake 1200w. Den virker svært oppegående etter hva jeg har lest. Det jeg krever av den er at den kan kjøre 12HDDs+8800gtx (event SLI) samt andre komponenter. Det er mye mulig at den likevel blir overkill, men jeg vil likevel ta sjansen. Strøm blir det aldri nok av. Men før jeg gjør tidenes bom kjøp, så lurer jeg på om dere har noen erfaringer eller tanker om denne? //murfh edit: Ser at det er en lignende tråd her, men jeg ser på denne tråden som mer rettet direkte mot Thermaltake 1200w så lar den bli. Endret 8. oktober 2007 av murfh Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei Lagde en ny tråd ang dette siden den andre posten kokte bort i NorthQ problemer. Jeg skal bestille meg en ny PSU og så litt på Thermaltake 1200w. Den virker svært oppegående etter hva jeg har lest. Det jeg krever av den er at den kan kjøre 12HDDs+8800gtx (event SLI) samt andre komponenter. Det er mye mulig at den likevel blir overkill, men jeg vil likevel ta sjansen. Strøm blir det aldri nok av. Men før jeg gjør tidenes bom kjøp, så lurer jeg på om dere har noen erfaringer eller tanker om denne? //murfh edit: Ser at det er en lignende tråd her, men jeg ser på denne tråden som mer rettet direkte mot Thermaltake 1200w så lar den bli. 9664008[/snapback] Har den selv og eneste jeg kan si er at den er tipp topp og meget stillegående Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 I ulike tester har den fått svært gode karakterer. I tillegg til nok strøm, så har den også mange utganger inkludert de nye 8-pins pci-e...og det er overganger ned til 6-pins pci-e så man har alle muligheter. Det jeg ser varierer er støyerfaringene. Leser her alt fra at den er lydløs til at den støyer som et jetfly full av trykkluftbor som står oppå taket til en bygning som rives...... Jeg ser også at psuer som er oppgitt med samme db verdi, har enormt ulik resultat i ulike tester...så jeg vet ikke hva som skjer egentlig. De store psuene er også endel lengre enn de mer vanlige opp til 7-800 watt, så man må jo ha ett fulltower for å få plass til den, så dermed går prisen opp og utvalget ned siden det er mest miditower å velge mellom. Jeg har også lest om at den kun har 4 rails mot de nyere som kommer med 5 eller 6 rails. Hva som er best av mye strømtilgang på få rails eller mindre strømtilgang på flere rails er det mange meninger om. Teknisk sett så skal den jo være utmerket, både stabil, med høy virkningsgrad, gode sikkerhetsløsninger osv. Den har også 5 års garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå