JFM Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Som jeg har skrevet i andre tråder: Jeg har en Yamaha Dt50r 2006 mod. AM6motor. Den er gått ca 230km. Synes den går sakte. Hvordan bør jeg få den til å gå bedre? Trekke bedre å kjøre fortere (ca 70km/t). Operasjonen bør være Veldig billig siden jeg brukte nesten alt jeg hadde på å kjøpe sykkelen. Endret 8. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hadde jeg vert deg, ville jeg ikke ha trimmet den, da dette er en ny og flott sykkel, og det kan godt hende den synker i verdi når du trimmer den. ( I mine øyner er en trimmet sykkel VERDILØS.) Det jeg ville gjort, er rett og slett bare å ha fjernet plomberingen, det burde gjøre susen, for så å sette det på igjen når sykkelen skal selges Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Det jeg ville gjort, er rett og slett bare å ha fjernet plomberingen, det burde gjøre susen, for så å sette det på igjen når sykkelen skal selges 9663974[/snapback] Er faktisk noe jeg har tenkt på. Men det går vell ikke ann å sette på plomba igjen? Eneste er vell å kjøpe helt ny potte da? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det jeg ville gjort, er rett og slett bare å ha fjernet plomberingen, det burde gjøre susen, for så å sette det på igjen når sykkelen skal selges 9663974[/snapback] Er faktisk noe jeg har tenkt på. Men det går vell ikke ann å sette på plomba igjen? Eneste er vell å kjøpe helt ny potte da? 9663984[/snapback] Tror faktisk det skal gå an å sette på (?) Men det koster vell rundt tusenlappen for en ny plombert potte/rør om jeg ikke tar helt feil. www.mc-deler.com Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Bare å ta ut noen skiver i potta, så har du fjerna plomba. Veldig lett å gjøre. Husk å dyse opp for å forhindre skjæring. Plomba er bare å ta inn igjen om du må på visning eller skal selge originalt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Bare å ta ut noen skiver i potta, så har du fjerna plomba. Veldig lett å gjøre. Husk å dyse opp for å forhindre skjæring. Plomba er bare å ta inn igjen om du må på visning eller skal selge originalt. 9664037[/snapback] Så det går ann å sette plomba inn igjen? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har lastet opp en film på Youtube hvor jeg kjører alt sykkelen makter. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor pFFn-GTIqwE BTW: kompisen min, som filmer, kjører en Derbie GPR Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg har lastet opp en film på Youtube hvor jeg kjører alt sykkelen makter.<!--SKJUL BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('ed0ba705385ce2a3a1fea2f407316b53')" style="font-weight: bold">Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor</div><div class="spoilermain" id="ed0ba705385ce2a3a1fea2f407316b53" style="display:none"><!--SKJUL END--> <!--SKJUL DIV--></div><!--SKJUL DIV-->BTW: kompisen min, som filmer, kjører en Derbie GPR Virker ikke her.. filmen altså edit: Virker nå. Endret 9. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Og du er enig i at mopeden går dritt dårlig? BTW: får ikke lov av mamma å gjøre noe med sykkelen før til høsten Endret 9. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
Whipblaster Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 går raskere enn min....min går i 35 km/t!!!!!:(det er dritttregt det, farlig tregt Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Nå får jeg faktisk scooteren min opp i 55 originalt, og den virker mye sprekere enn da jeg fikk den første dag, så hvorfor mopeden skal gå tregere synest jeg er litt rart Den har "bare" gått 13mil, dette kjørte jeg på to dager, men har bestemt meg for å legge bort nøklene til jeg har lappen, da jeg kjørte rett forbi en politikontroll idag, og bilen forran meg ble vinket inn, der fikk jeg meg et skikkelig sjokk, følte bare at pulsen steg med en gang.. Hadde ikke hjelm på meg engang, var på vei for å kjøpe edit: Leif. Endret 11. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Skal få fjerna plomba i neste uke. I den forbindelse tenkte jeg at jeg skulle ha en politiknapp (turtallssperre). Hvordan bør jeg kjøpe? Har sett litt på denne. Er den bra?. Men det står: Mange Suzuki og Yamahaeiere sliter med å få de til å virke! Kan jeg få problemer da? Endret 12. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er verdt et forsøk Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Har kjøpt turtallssperra nå. I løpet av uka skal jeg fjerne plomba. Er faktisk forhandker som skal fjerne den. Jeg får ikke lov av min far å fjerne den selv (eller med hjelp fra kompiser). Men, men. Jeg beholder garantien også på denne måten. Men bakdelen er at det er sykt dyrt å få forhandler til å gjøre det. De sa det ville koste 6-700kr Endret 22. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sikker på at det er elektrisk sperre, og ikke plombering som er på? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ehhm.. få deg større .. faen nå komme eg ikkje på ka det hette... " tannhjul " bak , trekker seg raskere i fart.. og så fjerne plomba.. så skulle du nok få det slik du ønsker.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Nå får jeg **km/t. Fordi jeg har *********. Vil ikke skrive så mye. Har jo lagt ut fult navn her. For fullstendig info: Send PM Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ehhm.. få deg større .. faen nå komme eg ikkje på ka det hette... " tannhjul " bak , trekker seg raskere i fart.. og så fjerne plomba.. så skulle du nok få det slik du ønsker.. Du mener vel bakdrev... Har forresten samme sykkel som deg. Med plomberinger så gikk den veldig dårlig, spesielt i oppoverbakkene hvor den så vidt kom opp Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) bakdrev ja.. stemme... Endret 27. oktober 2007 av toazty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå